فرماندار بندر عباس گفت: بر اساس فرمایش رهبر معظم انقلاب، رای مردم حق‌الناس است لذا بدون شک وظیفه مجریان و ناظرین را در اجرای صحیح قانون و حفظ آرای مردم خطیر‌تر و حساس‌تر می‌کند.
کد خبر: ۱۶۶۱۳۲
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲ 19 January 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، احمد پویافر فرماندار بندرعباس در جلسه شورای اداری شهرستان که در سالن غدیر فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: اکنون در آستانه پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران قرار داریم و امیدواریم بتوانیم برنامه‌های در خور شایسته‌ای برای مردم عزیز داشته باشیم.
 
پویافر در ادامه دهه فجر را تجلی صبر، استقامت و پشتکار مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی دانست و گفت: عزت ملت ایران در استقلال آزادی و جمهوری اسلامی است که این هم مرهون فداکاری شهدا و امام راحل هستیم.
 
وی افزود: باتوجه به اینکه سلامت عمومی در جامعه از اهمیت بالایی برخوردار است لذا تمامی دستگاه‌های اجرایی باید همکاری لازم را در اجرای طرح واکسیناسیون فلج‌اطفال داشته باشند.
 
این مقام مسئول در ادامه تصریح کرد: دولت تدبیر و امید نیز با تاسی از فرمایشات مقام معظم رهبری، خود را موظف به برگزاری انتخاباتی سالم و با حضور حداکثری می داند چرا که حضور حداکثری مردم در انتخابات، بدون تردید موجب سربلندی و عزت نظام جمهوری اسلامی خواهد شد.
 
وی، با تاکید بر برگزاری انتخاباتی سالم خاطرنشان کرد: بر اساس فرمایش رهبر معظم انقلاب، رای مردم حق‌الناس است لذا بدون شک وظیفه مجریان و ناظرین را در اجرای صحیح قانون و حفظ آرای مردم خطیر‌تر و حساس‌تر می‌کند.
 
احمد پویافر در پایان اذعان داشت: بندرعباس به دلیل مرکزیت حوزه انتخابیه مسئولیت سنگین‌تری نسبت به سایر شهرستان‌ها دارد و اجرای این امر مهم نیاز به همکاری و هماهنگی بیشتری میان دستگاه‌ها می‌باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار