در جلسه پیگیری مصوبات سفر استانی وزیر صنعت، معدن وتجارت به هرمزگان اعلام شد ، ظرف سه ماهه سوم سالجاری متوسط زمان صدور جواز تأسیس صنایع کوچک و متوسط به 15 روز و جواز تأسیس صنایع بزرگ به مدت کمتر از 1 ماه پس از تکمیل مدارک رسیده است.
کد خبر: ۱۵۳۳۹۳
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۳ 28 December 2015
به گزارش تابناک هرمزگان، در این جلسه که با حضور مشاور و مسئول پیگیری مصوبات استانی، استاندار و رئیس سازمان صنعت استان و دیگر اعضاء برگزار شد عنوان گردید از تعداد 8 مصوبه استان هرمزگان تاکنون بیشتر مصوبات اجرایی شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان گفت: با توجه به اینکه هرمزگان و سایر استان‌های جنوبی کشور در خشکسالی به سر می‌برند و با کمبود آب مواجه هستند ، تأسیس و راه‌اندازی آب شیرین کن به عنوان یکی از زیرساختهای مهم در بخش صنایع کوچک ضرورت دارد که مقرر گردید مطالعات لازم در این زمینه انجام شود.

قاسمی با بیان مشکلات مربوط به ذخیره سازی گندم مورد نیاز استان اظهار امیدواری کرد، تمهیدات لازم در این خصو ص صورت پذیرد  که در این نشست  مقرر شد در خصوص ذخیره سازی گندم مورد نیاز به اندازه 2 ماه استان با شرکت بازرگانی دولتی هماهنگی شود.

و ی همچنین در مورد مسئله تکمیل و توسعه زیرساخت و خدمات زیربنایی آب، برق و تلفن شهرک صنعتی میناب اظهار داشت : زیرساخت و خدمات زیربنایی شهرک صنعتی میناب  شامل آب، برق و تلفن انجام شده است .

دراین نشست ، مشاور و مسئول پیگیری مصوبات استانی وزیر صنعت، معدن وتجارت تاکید کرد :  در خصوص  تکمیل و راه‌اندازی و ساخت شناورها و سازه‌های فراساحلی ، مجتمع کشتی سازی و صنایع دریایی فراساحل ایران با هماهنگی بانک صنعت و معدن  از صندوق توسعه ملی کمک بگیرد.
 
بهروز ریاحی در ارتباط با مشکل محیط زیست مجتمع فولاد و نبرد آنامیس گفت : بررسی مسائل زیست  محیطی فولاد آنامیس در دستور کار شورای عالی صنایع دریایی قرار گرفته است . 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار