مدیرعامل مجتمع کشتی سازی فراساحل(ایزوایکو)خبرداد:
مدیرعامل مجتمع کشتی سازی فراساحل(ایزوایکو) از انعقاد تفاهمنامه همکاری بین شرکت ایزوایکو و کارخانه کشتی سازی کراسینه باریکاردی روسیه در حاشیه برگزاری نمایشگاه صنایع روسیه در ایران خبرداد.
کد خبر: ۱۵۲۶۱۹
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۷ 27 December 2015
به گزارش تابناک هرمزگان، حمید رضاییان با بیان اینکه این شرکت روسی بزرگترین کارخانه کشتی سازی روسیه است ، گفت: باریکاردی در زمبنه ساخت انواع کشتی ها و کشتی های حمل مواد پتروشیمی و نیز ساخت و پشتیبانی  سکوهای نفتی فعال است و امضای این تفاهم نامه  گام بلندی در توسعه فعالیت های ایزوایکو خواد بود.
 
وی افزود: سه شاخص مهم  این تفاهم نامه برای ما شامل بحث مهندسی ،  تبادل تکنولوژی و نیز بهره گیری از موسسه رتیه بندی  بین المللی این شرکت است که نیاز ما را به قطعاتی که در کشور تولید نمی شود را بر طرف می کند .
 
وی در خصوص اهمیت این تفاهم نامه گفت: با امضای این تفاهم نامه ما با برند ایزوایکو وارد روسیه و نیز بازار های مشترک خواهیم شد . همچنین استفاده از موسسه رتبه بندی شرکت باریکاردی مزیت مهمی در این امر است که باعث می شود ما تمام تاییدیه های بین المللی را اخذ کنیم.
 
رضاییان با بیان اینکه این امر توان ما را فوق العاده افزایش می دهد، ادامه داد: ورود به  پروژه های مشترک از مسیرهایی است که در این تفاهم نامه پیش بینی شده تا ظرفیت های جدیدی را برای ایزوایکو فراهم آورد.    
 
مدیرعامل  کارخانه کشتی سازی کراسینه باریکاردی روسیه نیز در این خصوص گفت: با توجه به تفاهم نامه ای که به امضا رسیده می خواهیم همکاری خود را توسعه دهیم و در بخش های مختلف پروژه های جدید ی را تعریف کنیم.
 
وی با بیان اینکه این شرکت هیچ محدودیتی برای فعالیت ندارد ، تاکید کرد : با وجود مقر شرکت در آستاراخان است اما در شمال روسیه هم کار می کنیم و در برنامه های بین المللی  حمل کشتی به ویتنام نیز انجام گرفته است.
 
وی با بیان اینکه آمادگی ارسال پیش ساخت ها و تجهیزات مورد نیاز کشتی سازی را داریم ، گفت: امکان ارسال این تجهزات با انعقاد این تفاهم نامه فراهم است تا در ایران به آزمایش گذاشته شود.
 
وی با بیان اینکه زمینه های همکاری بسیار زیاد است ، افزود: در زمانی که سطح روابط دو کشور به این درجه رسیده است ما نیز آمادگی داریم با توجه به توانایی های شرکت در بخش های مختلف کشتی سازی و نیز ساخت سکوهای نفتی تجهیزات لازم را در اختیار ایزوایکو قراردهیم.این در حالی است که دولت روسیه هم شرایط بسیار خوبی را برای پشتیابی از شرکتهایی نظیر ما در خصوص فاینایس و بیمه انجام میدهد .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار