رییس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان از برگزاری مصاحبه تخصصی 123 نفر مدرس آموزش خانواده ، 33نفر عوامل اجرایی مراکز مشاوره و راه اندازی10 مرکز مشاوره جدید در هرمزگان خبرداد.
کد خبر: ۱۳۴۸۶۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۳ 25 November 2015
به گزارش تابناک هرمزگان، بتول جهانداری افزود: این آزمون با حضور بهزاد دهنوی رییس اداره مراکز راهنمایی و مشاوره خانواده ،دکتر محسن ایمانی استاد دانشگاه تربیت مدرس و همکاری جمعی از اساتید برجسته دانشگاههای استان  برگزار شد و 123 نفر متقاضی مدرس آموزش خانواده و 33نفر عوامل اجرایی مراکز مشاوره  در آن شرکت کردند.
 
وی ادامه داد: در مرحله قبل حدود 300 نفر داوطلب در آزمون شرکت کردند که از این تعداد 123 نفر در آزمون کتبی پذیرفته و به مرحله مصاحبه تخصصی راه یافتند .
 
رییس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان خاطرنشان کرد :پذیرفته شدگان پس از گذراندن دوره های دانش افزایی به عنوان مدرس آموزش خانواده در استان آغاز به کار خواهند کرد .
 
وی با بیان اینکه توسعه فعالیت های مرتبط با خانواده از جمله راهبردهای اصلی وزارت آموزش و پرورش در دولت تدبیر و امید است، خاطرنشان کرد:امسال براساس نگرشهای نوین وزارت آموزش و پرورش به مفهوم مشارکت جمعی در روند برنامه های آموزشی تربیتی،  برنامه های گستره ای در حوزه انجمن اولیای و مربیان ، با محوریت خانه و مدرسه، تدوین و راهبری می شود که قطعا نتایج آن نیز در رشد شاخص های نظام تعلیم و تربیت مشهود خواهد بود.
 
این مقام مسوول  در ادامه ازراه اندازی10 مرکز مشاوره در استان هرمزگان خبر داد و گفت: این مراکز با حضور رئیس اداره مراکز راهنمایی و مشاوره خانواده وزارت آموزش آموزش و پرورش در مناطق حاجی آباد ، جاسک ، رودان، قشم ،سیریک،  جناح، پارسیان، خمیر، سندرک و ناحیه یک آموزش و پرورش  مورد بهره برداری قرار گرفت که نقش مهمی در توسعه فعالیت های مرتبط با خانه و مدرسه دارد.
 
جهانداری همچنین با بیان اینکه  پیش از این تنها مرکز مشاوره فعال  استان مستقردر ناحیه دو آموزش و پرورش بود یادآورشد: با پیوستن این تعداد مراکز جدید به جمع مراکز راهنمایی و مشاوره خانواده شمار مراکز مشاوره وراهنمایی خانواده به 11مرکز ارتقاء یافت .
 
رییس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان هرمزگان در همین راستا اظهار امیدواری کرد: با افتتاح این مراکزشاهد ارتقاء خدمات مشاوره ای در استان باشیم تاگامی مثبت در راستای پیگیری مسائل تربیتی و گره گشایی مشکلات استان برداشته باشیم .
 
جهاندری در پایان از حسن توجه و همکاری بی دریغ مدیرکل آموزش و پرورش با  انجمن اولیا و مربیان  آموزش و پرورش استان هرمزگان قدردانی کرد و بیان داشت: بدون شک این سطح همکار نقش بسیار مهی در ارتقاء شاخص های آموزش و پرورش هرمزگان در حوزه مهم انجمن اولیا و مربیان دارد.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار