عصر روز گذشته و با حضور نیروهای نظامی و انتظامی و همچنین جمع کثیری از مردم شهید پرور شهرستان رودان مراسم تشییع پیکر پاک شهید حسین جاودان از محل مسجد جامع این شهرستان تا گلزار شهدا برگزار شد.
کد خبر: ۱۲۷۰۹۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۷ 10 November 2015
به گزارش تابناک هرمزگان، مسئول روابط عمومی نمایندگی ولی فقیه در مهندسی ندسا در گفتگو با ایسنا گفت: این مراسم با حضور نمایندگی ولی فقیه در ندسا، جانشین فرماندهی مهندسی ندسا، مسوول ایثارگران ندسا، فرمانده گروه شهدای خلیج فارس، امام جمعه رودان، فرماندار و فرمانده سپاه ناحیه رودان و حضور پرشور و کم نظیر مردم شهید پرور رودان و از ساعت 15:30 برگزار شد.
 
مهدی بومه افزود: جهادگر شهید حسین جاودان در روز جمعه 15 آبانماه طی عملیات مهندسی رزمی در جزیره ابوموسی به شهادت رسید.
 
وی تصریح کرد: مراسم یادبود این شهید جهادگر در عصر روز سه شنبه 19 آبانماه و با حضور مسوول ایثارگران ندسا، مسوول نمایندگی ولی فقیه در ندسا، مسوول روابط عمومی ندسا و همچنین خانواده این شهید بزرگوار در محل مسجد جامع شهرستان ابوموسی برگزار می شود.
 
مسوول روابط عمومی نمایندگی ولی فقیه در مهندسی ندسا افزود: همچنین از سوی مهندسی ندسا، بنیاد شهید و امور ایثارگران و سپاه ناحیه رودان در محل شهرستان رودان مراسم گرامیداشت این شهید والا مقام برگزار می شود.
 
بومه گفت: این مراسم در روز پنجشنبه مورخ 21 آبانماه و از ساعت 9:30 صبح در محل مسجد حضرت اباالفضل (ع) شهرستان رودان برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار