آیت الله نعیم آبادی نماینده مردم هرمزگان در خبرگان رهبری و امام جمعه بندرعباس در اظهاراتی با انتقاد از بی کیفیتی خودروهای تولید داخل اظهار کرد: خودروسازان اگر به کیفیت توجه می کردند تا این اندازه حقوق مردم ضایع نمی شد
کد خبر: ۱۲۴۶۳۴
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۰ 06 November 2015
به گزارش تابناک هرمزگان، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی خطیب جمعه بندرعباس با بیان این که کنکره امام سجاد (ع) که به میزبانی استان هرمزگان و شهر بندرعباس برگزار می شود، اعتباری برای ظرفیت های علمی و دینی استان است و  با توجه به ۲۵ محرم سالروز شهادت امام سجاد (ع)، پنجمین کنگره بین المللی امام سجاد(ع) روز یکشنبه ۱۷ آبان ماه در بندرعباس برگزار می شود که برگزاری این کنگره از سال ۹۰ تا کنون افتخار بزرگی برای استان هرمزگان بوده است.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود به موارد مطرح شده در خصوص کیفیت خودرو در کشور اشاره کرد و افزود: صنعت خودروسازی در ایران دارای ۶۰ سال سابقه است و شرکت های خودروساز باید در تولید خودرو دقت و مهارت لازم داشته باشند که حقوق مردم ضایع نشود.
 
نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان ادامه داد: کیفیت تولید خودرو در کشور ما هنوز با مشکل مواجه است و شرکت های خودروساز اگر کیفیت کار خود را ارتقا ندهند هم به جامعه ضرر رسانده اند و هم با حیثیت مملکت بازی کرده اند و به لحاظ شرعی مسئول هستند.
 
آیت الله نعیم آبادی در ادامه به روز علم در خدمت صلح و توسعه اشاره کرد و بیان داشت: باید علم در خدمت صلح و توسعه احیا شود و توسعه بدون حرکت برای صلح بی معناست.
 
وی با بیان اینکه آمریکا حقوق علمی ملت ها را ضایع می کند، تصریح کرد: غرب برای علم آبرویی باقی نگذاشته و ملت ها چاره ای ندارند که خود را در مقابل آنها مجهز کنند.
 
امام جمعه بندرعباس همچنین با تاکید بر اینکه حرف های آمریکا و دیگر ایادی استکبار دروغ است، اظهار داشت: باید آمریکای جهان خوار را به همه معرفی کنیم.
 
آیت الله نعیم آبادی با بیان اینکه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی فرموده اند اگر رژیم غاصب اسرائیل و دولتمردان آمریکا نگاه چپ به ایران داشته باشند ذره ای از آنها باقی نخواهد ماند، خاطرنشان کرد: آمریکا توان حمله به ایران را ندارد ولی این امر به این معنی نیست که نمی خواهند با کشور ما وارد جنگ شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار