تابناک هرمزگان-رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه از راه اندازی سامانه امدادرسانی به ناشنوایان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۱۵۶۸
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۸ 08 April 2024

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان//دکتر حسین قاسمی در این باره گفت: در حال بیش از 600 مددجوی کم شنوا و ناشنوا  در استان هرمزگان وجود دارد که، با توجه به شرایط ویژه یشان، نیاز به توجه و خدمات تخصصی دارند.

در همین راستا اورژانس 115 استان هرمزگان اقدام به راه اندازی سامانه پیامکی جهت ارائه خدمات درمانی اورژانسی، به مددجویان ناشنوا نموده است.

دکتر قاسمی در ادامه افزود: اورژانس 115 استان با همراهی اداره کل بهزیستی هرمزگان، اقدام به استخراج اطلاعات لازم، از قبیل، نام و نام خانوادگی، شماره تماس فردد ناشنوا، شماره تماس اضطراری، سابقه مشکلات پزشکی و آدرس مددخواهان ناشنوا و ثبت آن در اتوماسیون عملیات اورژانس 115 نموده است. مددخواهان ناشنوا برای استفاده از خدمات اورژانس 115 می توانند به سر شماره 3000222115، پیامک ارسال نموده و همکاران ما در مرکز پیام اورژانس به اطلاعات این عزیزان دسترسی داشته و متناسب با مشکل پزشکی آنها، خدمات مشاوره ای و درمانی لازم را به آنها ارائه خواهند نمود.

شایان ذکراست صبح امروز، جلسه ای با حضور کارشناسان این مرکز در سازمان بهزیستی به منظور عملیاتی کردن این سامانه انجام و بر اطلاع رسانی جامع و آموزش لازم به تمام افراد جامعه هدف، تاکید شد.

وی در انتها افزود: به منظور ارزیابی عملکرد و ارتقاء سطح کیفیت خدمات اورژانس 115، این مرکز همزمان، اقدام به راه اندازی سامانه رضایت سنجی از مددخواهان نموده است.

به منظور سنجش سطح رضایت گیرندگان خدمت، 24 ساعت بعد از ارائه خدمات به مددخواهان؛ پیامکی از سر شماره 3000222115 برای آنها ارسال خواهد شد و مددخواهان عزیز می توانند رضایت خود را از خدمتی که دریافت نموده اند؛ از طریق ارسال گزینه های تعریف شده؛ اعلام نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار