نگاهی به برخی از اقدامات سلامت نوروزی در بندرخمیر؛
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرخمیر ضمن عرض تبریک سال نو و قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان گفت: عشق به کار و خدمت کارکنان حوزه بهداشت و درمان زمان نمی‌شناسد و آنان حتی در ایام نوروز هم سرکار حاضرند و شبانه روز در ارائه خدمت‌رسانی به مردم آماده‌اند.
کد خبر: ۱۱۷۱۵۶۴
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۵ 02 April 2024

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان//محمد دلاوری با بیان اینکه اقشاری از جامعه هستند که تعطیلات نوروز را برای امنیت و سلامت سایر مردم، دور از خانواده مشغول خدمت‌رسانی هستند و از دید و بازدیدها و تعطیلات بهره ‌ی نمی‌برند.

 

افزود: این قشر شامل کارکنان حوزه بهداشت و درمان ( نیروهای بهداشتی، پزشکان و پرستاران وسایر کارکنان حوزه سلامت) نیروهای امداد و اورژانس، نیروهای نظامی و انتظامی، راهداری، هلال احمر و ... که سین سلامتی مردم را بر سفره هفت‌سین نوروز خود می‌گذارند و لذت خدمت‌رسانی را شیرینی عید خود قرار می‌دهند.

 

دلاوری با آرزوی سالی پر از شادی، سلامتی،خیر و برکت برای هموطنان و مردم شریف شهرستان بندرخمیر و همچنین برای مسافرین نوروزی سفری توأم با سلامتی و لحظات شاد و خاطراتی شیرین و ماندگار در سفر به استان هرمزگان و شهرستان بندرخمیر آرزو کرده و ابراز داشت: در ادامه گوشه هایی از سین سلامت کارکنان حوزه بهداشت (واحد سلامت محیط و کار) در بسته های خبری عملکرد این مرکز در هفت روز اول فروردین ماه سال 1403 ارائه کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار