فرمانده درياباني كيش از موفقيت آميز بودن عمليات امداد رساني به يك فروند لنج باري سانحه ديده در آب‌هاي خليج فارس و نجات سرنشينان آن خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۵۳۱
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۷ 25 September 2015
به گزارش تابناک هرمزگان به نقل از رسانه های محلی، سرهنگ حسين دهكي گفت: يك فروند شناور باري كه از دبي به مقصد بوشهر در حال حركت بود در دو مايلي كيش به‌علت نقص فني به گل نشست.
 
وي افزود: با توجه به حساس شدن موضوع و مواج بودن دريا موضوع از طريق بي‌سيم به برج مراقبت امور دريايي اطلاع داده شد و با واحدهاي گشتي فرماندهي درياباني كيش هماهنگي لازم به عمل آمد.
 
سرهنگ دهكي گفت: شدت آبگرفتگي به حدي بود كه همه خدمه لنج با قطع اميد از لنج با به آب انداختن قايق نجات، قصد ترك شناور را داشتند ولي حضور به موقع و تلاش چند ساعته كاركنان درياباني، ماموران يگان امداد فرماندهي انتظامي كيش و خدمه لنج، 80 درصد بارهاي داخل لنج تخليه و به ساحل منتقل شد.
 
وي اضافه كرد: بخش زيادي از محموله چند تني اين شناور كه شامل مواد غذايي از جمله شكر، برنج، چاي و غيره بود با همكاري ماموران درياباني و يگان امداد به ساحل منتقل و مابقي به‌علت نفوذ آب در داخل شناور از بين رفت.
 
فرمانده درياباني در ادامه گفت: صاحب لنج و ملوانان اين شناور بوشهري ضمن انتقاد از عدم همكاري مجموعه امدادي در كيش از تلاش ماموران درياباني و انتظامي در همكاري و مساعدت با خدمه شناور براي تخليه بار و امداد رساني قدرداني كرد.
 
سرهنگ حسين دهكي افزود: تمامي خدمه و ملوانان اين لنج از خطر غرق شدن در آب نجات يافتند و هم اكنون حال همه سرنشينان شناور خوب است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار