فرماندهی دریابانی جاسک گفت: مأموران دریابانی جاسک در درگیری مسلحانه با قاچاقچیان مواد مخدر، موفق به کشف بیش از یک تن و 500 کیلوگرم تریاک شدند.
کد خبر: ۹۰۷۰۰
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۲ 07 September 2015
به گزارش تابناک هرمزگان، محسن صداقت‌کیش در گفت‌و‌گوی اختصاصی با فارس در جاسک، در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: مأموران دریابانی جاسک در درگیری مسلحانه با قاچاقچیان مواد مخدر، موفق به کشف بیش از یک تن و 500 کیلوگرم تریاک شدند.
 
وی افزود: با ورود یک محموله مواد مخدر از سمت شرق کشور سیستان بلوچستان به استان هرمزگان طی یک سری کارهای اطلاعاتی و عملیاتی توسط ماموران پایگاه دریابانی جاسک، کار بر روی این مورد آغاز شد.
 
این مقام ارشد دریابانی در جاسک، اعلام کرد: در این عملیات موفق به شناسایی و رصد محموله در شرق حوزه استحفاظی جاسک شدیم.
 
صداقت‌کیش خاطر نشان کرد: پس از چند ساعت درگیری مسلحانه با عوامل شرور که نشانه‌ها حاکی از مجروحیت چند نفر از آنان بود، قاچاقچیان از محل متواری و مجروحان خود را نیز با خود بردند.
 
به گزارش فارس، جاسک در شرقی‌ترین منطقه هرمزگان قرار دارد، بندرجاسک از بنادر مهم و پر قدمت جنوب کشور و حتی منطقه خاورمیانه به شمار می‌رود.
 
شهرستان جاسک در ساحل شمالی دریایی عمان قرار دارد، از همین رو به واسطه دسترسی این منطقه از کشور آبهای آزاد، امور دریابانی و مرزبانی به ویژه در بعد قاچاق مواد مخدر از اهمیت بالایی در آبها و سواحل این منطقه برخوردار است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار