تابناک هرمزگان-فیلم کوتاه " بچه" اثر فیلمساز نوجوان دانش آموز پایه دوازدهم آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس از هنرستان های هنرهای زیبا در رشته گرافیک ،به جشنواره بین المللی فیلم " kinofestival_Light_of_the_world " در روسیه راه یافت.
کد خبر: ۱۱۷۳۲۵۹
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۵ 18 June 2024

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان// فیلم کوتاه داستانی "بچه " ( child) به کارگردانی سعیدرضایی دانش آموز فیلمساز در مدت چهار دقیقه با یک بازیگر و با موضوع اجتماعی در شهرستان بندرعباس تولید شده است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است که: "بچه ای زندگی اش را در دو حالت ادامه میدهد و در این حالت از زندگی دچار فراز و نشیب هایی می شود  ..."

سعیدرضایی دانش‌آموخته دوره فیلمسازی هنرستان هنرهای زیبای ناحیه یک از شهرستان بندرعباس بوده و این نخستین تجربه کاری او در حوزه فیلمسازی و در نقش کارگردان است.

در تولید این فیلم آرسان صفا و حامد قنبری به عنوان تهیه کننده ، آرسان صفا فیلمنامه نویس ، حامد قنبری فیلمبردار، پارسا ترابی صدابردار ، سجاد دهبارزی صداگذار، محسن عباسی تدوینگر ، مریم حاج حسینی طراح گریم ، مهرآیین حاج حسینی مجری گریم ، ساناز سعیدی طراح لباس ، سعید رضایی طراح پوستر، امیرحسین زحمت کش موسیقی ، و بازیگر ترلان فرج زاده و پخش کنندگی «درگاه فیلم ایران» به مدیریت علی محمد اقبالدار، در سومین حضور خود در ۱۴ امین دوره جشنواره بین‌المللی kinofestival_Light_of_the_world روسیه نقش آفرینی کرده‌اند.

این فیلم پیش از این نیز در جشنواره های داخلی حضور داشته و حائز رتبه های برتر شده است.

جشنواره «”International Youth Film Festival “Light to the World» که هر ساله در روسیه به دبیری «Evgeny Glazunov» برگزار میشود، محوریت هر ساله ی خود را نگاه به کودکان و نوجوانان قرار داده و اقدام به پذیرش فیلم ها در این حوزه از سراسر جهان می‌کند.

این جشنواره از تاریخ ۱۲ تا ۱۶ سپتامبر ۲۰۲۴ برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار