استاندار هرمزگان با اشاره به توانمندی های ویژه زنان در حوزه های مختلف، گفت:از این توانمندی باید استفاده شود و بر همین مبنا ،مدیریت عالی استان دستور ویژه انتصاب زنان در رده های مختلف مدیریتی استان را صادر کرده است.
کد خبر: ۸۹۸۹۳
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۰ 06 September 2015
 به گزارش تابناک هرمزگان، جاسم جادری روز یک شنبه در نشست مشترک مشاوران امور بانوان فرمانداری ها و دستگاه های اجرایی هرمزگان اظهار داشت: باید متناسب با توان زنان و حرفه، دانش و قدرت مدیریت آنها از ظرفیتشان در امر مدیریت استفاده کرد که این رویکرد باید با انتصاب حداقل 10نفر از بانوان به عنوان معاون مدیرکل پیگیری شود.

وی تاکید کرد:تعداد زنان مدیر در استان هم اکنون رضایتبخش نیست و به همین دلیل فهرست زنان دارای توانمندی برای مدیریت در حال بررسی است.

استاندار هرمزگان تصریح کرد: البته این امر تنها به معنای مسوولیت دولتی نیست، بلکه مسوولیت در خانواده و تشکل های مردمی نیز بسیار مهم است و همچنین شاهد هستیم که بار اصلی آموزش و پرورش و تعلیم و تربیت نیز بر دوش زنان است و در بخش ورزشی نیز بانوان موفقیت های خوبی به دست آورده اند.

وی متذکر شد:باید تلاش کنیم زنان از آسیب ها مصون نگه داشته شوند که با کارهایی همچون تامین تسهیلات برای تولید صنایع دستی توسط بانوان می توان شرایط مناسبی را از نظر اقتصادی و معیشتی برای بانوان فراهم کرد.

جادری اضافه کرد: راه اندازی بازارچه ها نیز می تواند محل کسب و کار و معرفی کالا و کسب درآمد برای زنانی باشد که کار صنایع دستی انجام می دهند.

وی با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید باید به دنبال ایده های نو باشیم، گفت: هنر ما باید خلق ثروت باشد و باید در جهت تحکیم بنیان خانواده تلاش و برای جلوگیری از آسیب های اجتماعی برنامه ریزی کنیم.


منبع: روابط عمومی استانداری هرمزگان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار