مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان گفت: در یکسال گذشته تعداد دو هزار و ۱۸۳ مقرری بیمه بیکاری برقرار شده است.
کد خبر: ۴۵۶۱۱۹
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰ 09 July 2017
به گزارش تابناک : فاضل حیدری بلوکی صبح یکشنبه در نشست خبری که به مناسبت هفته تامین اجتماعی برگزار شد، با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی یک سازمان بیمه گر اجتماعی است، بیان داشت: در حال حاضر ۳۰۸ هزار و ۵۲ نفر بیمه شده اصلی تامین اجتماعی استان هرمزگان هستند و ۴۰ هزار و ۱۵۰ نفر مستمری بگیر اصلی هستند. که از ۳۰۸ هزار و ۵۲ نفر بیمه شده استان ۸۴ درصد مرد و ۱۶ درصد آنها زن هستند.

وی عنوان کرد: جمعیت تحت پوشش تامین اجتماعی هرمزگان برابر با ۹۱۱ هزار و ۴۵۸ نفر است که نزدیک به ۵۱.۳درصد از جمعیت یک میلیون و ۷۷۶هزار و ۴۱۵ نفری استان را تشکیل می دهد.

حیدری بلوکی خاطرنشان کرد: تعداد کارگاههای تحت پوشش سازمان در استان هرمزگان برابر با ۳۳ هزار و ۴۴۲ کارگاه است که از این تعداد ۲۵ هزار و ۶۹۵ کارگاه فعال و هفت هزار و ۷۴۷ کارگاه نیمه فعال هستند.

مدیرکل تامین اجتماعی هرمزگان افزود: تمامی بیمه شدگان و مستمری بگیران تحت پوشش تامین اجتماعی با هدف بهره مندی در اجرای طرح پرداخت های غیرمتمرکز از جمله پرداخت غیرمتمرکز مستمری و بیمه بیکاری شماره اختصاصی تامین اجتماعی SSN دریافت کرده اند.

وی اعلام کرد: سامانه رفاهی محتص کارگران ساختمانی با الزام ثبت نام کارگران ساختمانی در سامانه www.samanehrefah.ir به منظور رفع موانع اجرایی قانون بیمه های اجتماعی کارگران ساختمانی در استان هرمزگان راه اندازی شد.

حیدری بلوکی تصریح کرد: در یک سال گذشته تعداد دو هزار و ۹۸۷ پرونده مستمری برقرار شده است که ۷۰ درصد پرونده بازنشستگی، ۲۵ درصد پرونده بازماندگان و ۵ درصد را پرونده از کارافتادگی تشکیل می دهد. همچنین تعداد ۶۶۹ پرونده مستمری مشاغل سخت و زیان آور طی سال گذشته برقرار شد.





منبع : مهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار