استاندار هرمزگان گفت: با همکاری عوامل اجرایی سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال جاری، هرمزگان توانست حائز رتبه ششم کشوری در این زمینه شود.
کد خبر: ۳۵۶۷۰۵
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۵ 08 January 2017
به گزارش تابناک هرمزگان، جاسم جادری ظهر امروز در مراسم تجلیل و تقدیر از عوامل اجرایی سرشماری عمومی نفوس و مسکن 95،  افزود: هرمزگان در اقتصاد مقاومتی، آموزش‌وپرورش و برخی حوزه‌های دیگر توانسته رتبه برتر کشور را کسب کند و در امنیت نیز جز پنج استان برتر کشور هستیم که این موضوع با همفکری تمامی مسئولان و عوامل استانی امکان‌پذیر شده است.
 
وی بابیان اینکه در سایر حوزه‌ها اگر بررسی کنیم جزء استان‌های برتر کشور هستیم، افزود: به سهم خود از تمامی مسئولان تشکر می‌کنم و خوشحالم در میان هم‌چین مجموعه‌ای کار می‌کنم که شایسته و برتر هستند.
 
جادری بابیان اینکه آمار و نتیجه سرشماری باید رسماً اعلام شود، بیان کرد: باید منتظر باشیم آمار و نتیجه سرشماری به‌صورت رسمی اعلام شود و در اختیار عموم قرار گیرد.
 
وی سرشماری عمومی نفوس و مسکن را لازم آینده بهتر برای کشور دانست و عنوان کرد: با اجرای کردن دقیق و صحیح سرشماری نفوس و مسکن می‌توانیم برای آینده کشور برنامه‌ریزی کنیم.
 
نماینده عالی دولت در استان با تقدیر از عوامل اجرای سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال جاری در هرمزگان، گفت: برخی از فرمانداران استان در ثبت‌نام سرشماری نفوس و مسکن به‌صورت اینترنتی عملکرد خوبی داشتند و درمجموع محک خوبی برای هرمزگان بود.
 
وی با اشاره به میانگین بالای ثبت‌نام  اینترنتی سرشماری نفوس و مسکن در هرمزگان نسبت به کشوری، اظهار کرد: در برخی مناطق استان میانگین ثبت‌نام اینترنتی بالای 60 درصد بوده که درمجموع میانگین استان به 60 درصد رسید که از میانگین کشوری بالاتر است.
 
جادری افزود: کسب این میانگین از این جنبه حائز اهمیت است که در دنیا کشورهایی که میانگین ثبت‌نام اینترنتی سرشماری نفوس و مسکن آن بالای 35 درصد باشد جزء کشورهای توسعه‌یافته محسوب می‌شود.
 
وی در پایان با اشاره پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام استان گفت: هرمزگان در واگذاری پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی به بخش خصوصی رتبه دوم کشوری را کسب کرده است.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار