برقراری صددرصدی امنیت پای صندوق های رای توسط مرزبانی و نیروی انتظامی+فیلم

تابناک-سردار اسماعیلی فرمانده مرزبانی استان هرمزگان گفت: برقراری صددرصدی امنیت پای صندوق های رای توسط مرزبانی و نیروی انتظامی در استان هرمزگان برقرار است.
کد خبر: ۱۱۷۴۳۱۲
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۵ 05 July 2024

به گزارش خبرنگار تابناک از هرمزگان،سردار اسماعیلی فرمانده مرزبانی استان هرمزگان اظهار داشت: از مردم خونگرم هرمزگان برای حضور در پای صندوق های رأی به تبعیت از سخنان مقام معظم رهبری در که در پای صندوق های رأی حاضر شدند،تشکر و قدردانی کرد و از مردم و مرزبانان عزیز دعوت به حضور پر شور در پای صندوق های رأی مثل تمام طول انقلاب اسلامی کردند.

وی گفت: تا این عمل مشت محکمی در دهان دشمنان باشد و نشان دهیم که ملت ایران همیشه پای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران ایستاده است و خواهد ایستاد.

سردار اسماعیلی  همچنین بیان کردند : انتظامی کل کشور و مرزبانی جمهوری اسلامی ایران برای برقراری امنیت پای صندوق های رأی در آمادگی صد درصدی است و همچنین مرزبانی هرمزگان در مرز های دریای خلیج فارس و دریای عمان که متولی برقراری امنیت در این منطقه است به کمک هم رزمان در سپاه پاسداران و نیروی دریایی امنیت کاملی را برقرار کرده و تعامل با سایر کشور ها برقرار است و هیچ چونه اختلالی در امنیت حوزه های مرز دریایی، سواحل و درون کشور وجود ندارد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار