عضو شورای شهر بندرعباس گفت: یکی از نگرانی‌های مردم در پیاده‌روی‌ در ساحل بندرعباس تردد مکرر موتورسیکلت‌ها در مسیر ساحلی است که باید با موانع مختلف امن‌سازی شود.
کد خبر: ۳۴۴۷۱۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۲ 17 December 2016
 به گزارش تابناک هرمزگان، محمد رضا بی‌نیاز ظهر امروز در نشست با معاونان شهرداری بندرعباس اظهار کرد: جذب مسافر به شهر بندرعباس در گروی مهمان‌نوازی شایسته از مسافران است و لذا انتظار می‌رود که شهرداری از حضور مسافران فراوانی که در ایام تعطیلات چند روز اخیر به بندرعباس سفر کرده‌اند تجربه کسب کرده و برای میزبانی از مسافران نوروزی برنامه‌ریزی کند.
 
وی با بیان این که مشکل سرویس‌های بهداشتی برای مسافران در ساحل شهر بندرعباس همچنان پابرجاست، افزود: شهرداری بندرعباس در طول چند سال اخیر سرویس‌های بهداشتی زیادی در ساحل و یا در پارک‌ها ایجاد کرده اما فرآیند نگهداری آنها مطلوب نبوده و باید فکری در این زمینه شود.
 
عضو شورای شهر بندرعباس ادامه داد: نگهداری یک پروژه به اندازه ساخت آن اهمیت دارد و شهرداری می‌تواند به مانند بسیاری از شهرهای کشور فرآیند نگهداری از برخی تأسیسات شهری را به بخش خصوصی واگذار کند تا با یک فرمول مناسب بتوان شرایط نگهداری مناسب از پروژه‌ها را فراهم کرد.
 
بی‌نیاز بیان کرد: در ساحل شهر بندرعباس در طول شبانه‌روز هزاران نفر برای تفریح، پیاده‌روی و استراحت حضور پیدا می‌کنند و لذا تردد مکرر موتورسیکلت‌ها با سرعت زیاد موجب سلب آسایش مردم شده است و مردم از شهرداری می‌خواهند که مسیرهای عبور موتورسیکلت‌ها مسدود شود تا بجز عابر پیاده امکان ورود دیگر وسایل نقلیه وجود نداشته باشد.
 
وی همچنین خواستار ساماندهی عرضه قلیان در ساحل بندرعباس شد و گفت: تقریبا در هیچ جای ساحل بندرعباس محلی را سراغ نداریم که قلیان عرضه نشود و لذا لازم است که شهرداری با همکاری دیگر دستگاه‌ها از جمله نیروی انتظامی نسبت به ساماندهی عرضه قلیان در ساحل اقدام کند.
 
عضو شورای شهر بندرعباس در عین حال خواستار گسترش فضای سبز ساحلی شهر بندرعباس شد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار