رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال امنیت بدون مرز گفت: اقتصاد کشور ما بر پایه اقتصاد استکباری تدوین شده و به همین دلیل است که امکان فساد مالی در سیستم بانکی وجود دارد.
کد خبر: ۳۳۹۳۶۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲ 06 December 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، حسن عباسی شامگاه دوشنبه در گردهمایی بزرگ انقلابیون جوان که در سالن اجتماعات حوزه علمیه خواهران بندرعباس برگزار شد، اظهار داشت: ما با جنگی به نام جنگ ارزی مواجه هستیم و به همین دلیل است که مقام معظم رهبری تاکید دارند که ارزش و آقایی دلار باید شکسته شود.
 
وی افزود: حدود 30 سال پیش امام خمینی (ره) فرمودند مارکسیسم به زباله‌دان تاریخ خواهد پیوست و دیدیم که سه سال بعد از هم پاشید و امروز هم امام خامنه‌ای می‌فرمایند 25 سال بعد اسرائیلی وجود نخواهد داشت، آن روزها خیلی‌ها حرف امام را جدی نگرفتند و امروز هم شاید خیلی‌ها حرف مقام معظم رهبری را جدی نگیرند اما ما انقلابیون به این وعده امام خامنه‌ای ایمان و اعتقاد راسخ داریم.
 
عباسی اظهار کرد: کشور چند هزار ساله ایران با جنگ نرم شکست نمی‌خورد زیرا مقاوم‌سازی در این زمینه صورت گرفته اما با جنگ ارزی ظرف 48 ساعت و کمتر قابل شکستن است.
 
وی اضافه کرد: کسانی که در نظامی به نام جمهوری اسلامی مسؤولیت دارند بدانند وارث خون امام حسین(ع) هستند زیرا که حاصل رنج تمام انبیا و ائمه اطهار، جمهوری اسلامی را بوجود آورده است.
 
رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال امنیت بدون مرز تصریح کرد: آمریکایی‌ها اعتراف کرده‌اند که در سال 90 در طول فقط یک روز به وسیله دلار توانستند 40 درصد ارزش ریال ایران را نابود کنند اما مسؤولان ما اغلب متوجه این موضوع نیستند و توطئه دشمنان را درک نمی‌کنند.
 
عباسی خاطرنشان کرد: در شرایط پسابرجام با قانون داماتو که مقام معظم رهبری هشدار دادند که اگر قانون داماتو تصویب شود یعنی نقض برجام و اگر آمریکا این کار را کند ما نیز مقابله‌ به‌ مثل می‌کنیم. آنها تحریم‌های 20 سال پیش را برای 10 سال دیگر تمدید کردند.
 
وی عنوان کرد: وقتی کشوری نمی‌تواند 20 میلیون دلار سرمایه‌گذاری کند چگونه می‌خواهد 50 میلیارد دلار جذب کند.
 
این فعال سیاسی ادامه داد: دشمن برای ترویج فقر در کشور ما تلاش می‌کند زیرا جامعه‌ای که فقیر و مسکین شد کمرش می‌شکند و ما از شما جوانان بندرعباس می‌خواهیم که سیستم پولی و ستون فقرات جمهوری اسلامی ایران را طوری مستحکم کنید که هیچ شیطانی نتواند آن را شکست دهد.
 
رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال امنیت بدون مرز افزود: ما باید به سمت اقتصاد درون‌زا حرکت کنیم کنیم و پولمان را قوی‌تر سازیم.
 
عباسی اضافه کرد: هدف استراتژیکی که توسط رهبری مشخص‌ شده این است که ریال ایران به یک پول باارزش تبدیل شود و ریال ایران به آقای ریال و آقای ارزهای جهان تبدیل شود.
 
وی تصریح کرد: امروزه برای فلج و نابود کردن یک کشور باید ارزش پول آن کشور را پایین آورد.
 
این فعال سیاسی با اشاره به اینکه ما انقلاب اسلامی هستیم نه جمهوری اسلامی اظهار کرد: من همه ریخت و پاش‌ها و اختلاس‌های برخی از مسؤولان را با ذکر ارقام اطلاع دارم و می‎دانم و این در حالی است که در این کشور افرادی چون قاسم سلیمانی وجود دارند که نمونه یک مدیر جهانی است.
 
وی یادآور شد: این اتفاقاتی که در سوریه امروز می‌افتد جهاد صغیر و جهاد کبیر به معنای ایستادگی و پیروی نکردن از کفار و مشرکین است.
 
عباسی بیان داشت: اقتصاد کشور ما بر پایه اقتصاد استکباری تدوین شده و به همین دلیل است که امکان فساد مالی در سیستم بانکی وجود دارد.
 
رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال امنیت بدون مرز عنوان کرد: آمریکا در همه عرصه‌ها ورود کرده است و تلاش می‌کند همه چیز را تحت تسلط خود درآورد و امروز نیز مساله جهان این است که آمریکا مستکبر است.
 
عباسی با اشاره به اینکه آمریکا نیز با دوگانگی در هویت و بحرانی در این زمینه مواجه است، افزود: آمریکا خود را یک کشور دموکرات می‌داند اما دوستان و هم‌پیمانانش کشورهای مستکبر و غیر دموکرات جهان هستند و این برای آمریکا یک بحران هویتی ایجاد کرده است.
 
به گفته وی، در سال جاری تاکنون یک پنجم از بودجه مصوب در اختیار نیروهای مسلح و وزارت اطلاعات و دفاع قرار گرفته است که با این حال تراز امنیتی خوبی در کشور انجام شده است ولی آیا همین رویه در حوزه‌های دیگر مانند تجارت، اقتصادی، کشاورزی و ... هم وجود دارد؟
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار