مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان گفت: 84 هزار و 997 تن کالای اساسی شامل گندم ، برنج ، شکر و روغن تصفیفه شده در 6 ماه نخست امسال وارد استان شد که این میزان از کاهش 35 درصدی برخوردار است.
کد خبر: ۳۰۷۸۰۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۲ 06 October 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، علیرضا مجرد افزود: تعداد کشتی های وارداتی به بندر شهید رجایی برای تخلیه محموله نسبت به مدت مشابه سال قبل از نظر تعداد فروند، 2 برابر بوده اما کل تناژ حمل شده به میزان 35 درصد کاهش داشته است.

وی بیان داشت: در 6 ماهه سال 94 ، تعداد سه فروند کشتی حامل کالاهای اساسی شامل گندم و برنج در بندر شهید رجایی پهلوگیری شد که این تعداد شامل یک کشتی حامل گندم به تناژ 65 هزار و 493 تن و 2 کشتی برنج به تناژ 64 هزار و 953 تن بوده است.

این مسئول یادآورشد: این درصورتی است که درسال گذشته (95)، 6 فروند کشتی حامل کالاهای اساسی شامل 2 فروند کشتی برنج با تناژ 28 هزار و 500 تن، سه فروند کشتی روغن با تناژ 31 هزار و 497 تن و یک کشتی شکر با حمل تناژ 25 هزار تن جهت تخلیه دربندر شهیدرجایی پهلوگیری شده است.

مجرد گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون نیز هیچ گونه محموله گندمی که از اقلام مهم و راهبردی کالاهای اساسی است، جهت تخلیه به بنادر استان وارد نشده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار