مدیر امور درگهان منطقه آزاد قشم از برگزاری نخستین جلسه هم‌اندیشی با مدیران 14 مجتمع تجاری شهر درگهان با هدف ارزیابی مسائل اقتصادی و بازرگانی فعالان این مجتمع‌ها خبر داد.
کد خبر: ۲۸۱۸۳۶
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷ 21 August 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، شریف شریفی‌نژاد با بیان اینکه درگهان قطب مهم تجاری جنوب ایران است، اظهار کرد: تغییر در نحوه فعالیت‌های تجاری شهر درگهان می‌تواند توجه بیش از پیش فعالان اقتصادی نقاط مختلف کشور را به این قطب مهم تجاری جنوب ایران با بیش از 7 هزار واحد تجاری، جلب کند.
 
وی افزود: در نشست با مدیران مجتمع های 14گانه شهر درگهان بر اصول حرفه‌ای تجارت با تکریم خریداران و آموزش نیروهای واحدهای تجاری تاکید و قرار شد همه مباشران با دریافت کارت مباشرت در واحدهای تجاری مشغول به کار شوند.
 
مدیر امور درگهان منطقه آزاد قشم گفت: نظافت و پاکیزگی، ساماندهی تابلوها، نوع پوشش فروشندگان و نگهبانان و ایجاد فضای مناسب در مجتمع‌ها می‌تواند به افزایش شمار گردشگران و خریداران کالا کمک کند.
 
وی، داشتن پروانه کسب برای فعالان تجاری در مجتمع‌های شهر درگهان را مهم و ضروری ارزیابی کرد و گفت: براساس قانون از ادامه کار واحدهای فاقد پروانه و یا افرادی که بدون کارت مباشرت در واحدهای تجاری فعالیت می‌کنند، جلوگیری خواهد شد.
 
شریفی‌نژاد یادآور شد: موفقیت فعالان تجاری در کل جزیره قشم به ویژه شهر تجاری درگهان یکی از مهمترین سیاست‌های سازمان منطقه آزاد قشم است و امیدورایم با مشارکت فعالان اقتصادی و برنامه‌ریزی برای سفرهای ارزانتر به قشم، شاهد رونق بیش از پیش فعالیت‌های تجاری در این منطقه باشیم.
 
شهر درگهان در 25 کیلومتری شهر قشم واقع شده و با راه‌اندازی خط دریایی از این شهر به اسکله شهید حقانی بندرعباس مسافران ویژه درگهان می‌توانند بدون نیاز به سفر به شهر قشم به‌طور مستقیم از طریق شناورهای پیشرفته از اسکله شهید حقانی وارد اسکله مسافری شهر درگهان شوند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار