مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری هرمزگان گفت: خبرنگاران به‌عنوان چشمان بینا و گوش شنوای مردم در زمینه اطلاع‌رسانی می‌توانند در نحوه صحیح مصرف آب و همچنین انعکاس مشکلات و کمبودها نقش به‌سزایی را ایفا کنند.
کد خبر: ۲۷۵۵۱۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳ 10 August 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، امین قصمی صبح امروز در نشستی صمیمی با خبرنگاران اظهار کرد: امروزه با توجه به توسعه فناوری و گسترش شبکه‌های اجتماعی، نقش اصحاب رسانه بر هیچ کس پوشیده نیست.
 
وی افزود: خبرنگاران علاوه بر تخصص، دانش و تجربه، قطعاً مسؤولیت اجتماعی و اخلاق حرفه‌ای را سرلوحه کارهای خود قرار می‌دهند.
 
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری هرمزگان گفت: متأسفانه استان هرمزگان با بحران خشک‌سالی و کمبود و محدودیت منابع آب روبه‌رو شده است و در این خصوص خبرنگاران به‌عنوان چشمان بینا و گوش شنوای مردم در زمینه اطلاع‌رسانی می‌توانند در نحوه صحیح مصرف آب و همچنین انعکاس مشکلات و کمبودها نقش به‌سزایی را ایفا کنند.
 
قصمی ادامه داد: امروزه آنچه خبرنگاران می‌نگارند نه‌تنها در یک رسانه بلکه در جان و پیشگاه خداوند ثبت و ضبط می‌شود.
 
وی اضافه کرد: خبرنگاران نقش به‌سزایی در اقتصاد دارند و افکار عمومی را هدایت می‌کنند چراکه امروزه رسانه جای خود را در بین مردم پیدا کرده است.
 
این مسؤول یادآور شد: خبرنگاران باید با توجه به اقدامات دولت در فضای بین‌المللی در جهت تنویر افکار عمومی و پیوستگی این روند به اقتصاد کشور کمک می‌کند.
 
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری هرمزگان افزود: بدون شک در شرایطی که بسیاری از رسانه‌های بیگانه سعی در دلسرد کردن مردم نسبت به نظام اسلامی و دولت دارند، رسانه‌های ما می‌توانند شرایطی را ایجاد کنند تا مردم با حمایت از مسؤولان در جهت بهبود روند و فضای سیاسی و اقتصادی کشور با دولت همکاری لازم داشته باشند.
 
وی گفت: خبرنگاران و رسانه‌ها باید به‌عنوان رابط بین مردم و مدیران دستگاه‌های اجرایی، مشکلات و نارسایی‌های موجود در جامعه را از طریق پوشش خبری مناسب بازتاب دهند و از سوی دیگر در مورد پیشرفت‌های جامعه و ایجاد انگیزه و دلگرمی هرچه بیشتر در بین مردم که از مهم‌ترین وظایف آنان است بیش از پیش اهتمام داشته باشند.
 
قصمی ادامه داد: در تحولات تاریخ معاصر ایران، اصحاب رسانه به‌ویژه خبرنگاران، نقش اثرگذاری را ایفا کرده است و جامعه رسانه‌ای ایران همواره در کنار رسالت حرفه‌ای خود، مقید به اصول آرمان‌خواهی و مردم‌سالاری بوده و آگاه‌سازی عمومی مردم را سرلوحه کار خود قرار داده است.
 
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری هرمزگان تصریح کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی و در فضای دفاع مقدس، قشر متعهد رسانه نیز همچون دیگر اقشار جامعه، آزادی و آزادگی و پایبندی به ارزش‌ها را زینت‌بخش اهداف مقدس خود کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار