فرماندار پارسیان گفت: افزون بر 38 میلیارد و 972 میلیون اعتبار از محل ماده 180 و اعتبارات کمیته تملک داریی به این شهرستان اختصاص یافت.
کد خبر: ۲۶۹۸۵۳
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰ 01 August 2016
به گزارش ایرنا ، محمد رادمهر دوشنبه در نشست کمیته برنامه ریزی کمیسیون ماده 180 افزود: این اعتبارات به بخش های بهداشت و سلامت ، حمل و نقل ، آب روستایی و شهری ، ورزش و آموزش ، مسکن و عمران شهری و روستایی اختصاص می یابد.

وی بیان داشت: تکمیل خانه بهداشت بهده و درمانگاه بوچیر و ساخت پایگاه بهداشتی شهر دشتی ، توسعه و اصلاح شبکه معابر شهر پارسیان ، شهردشتی وشهر کوشکنار ، تکمیل هنرستان فنی و حرفه ای شبانه روزی پارسیان ، تکمیل تاسیسات آب شهر پارسیان و شهر دشتی ، آبرسانی به روستاهای عمانی و برکه دکاء و توسعه و آبرسانی به پنج روستای غرب کوشکنار، تکمیل طرح هادی روستاهای تمبو جنوبی و تمبوشمالی ، تکمیل حوزه علمیه برادران شهر پارسیان از پروژه ها و برنامه های دولت در راستای تخصیص اعتبار از محل ماده 180 است.
 
رئیس کمیته برنامه ریزی شهرستان پارسیان اظهارکرد: ادارات و نهادها باید برای دستگاه خود درجهت توسعه و رشد شهرستان برنامه ریزی نمایند و طبق شاخص آمار واقعی ارائه بدهند.
 
رادمهر اضافه کرد: جاده ساحلی شهرستان پارسیان با قدمت بالای 30سال هنوز یکبار ترمیم و روکش آسفالت نشده که بیشترین تردد را دارد و روستای پیشو و روستای احمدی تنها روستاهای این شهرستان است که راه درستی ندارد و راه شهر دشتی و راه روستای بمبری که در زمان بارندگی مشکل آفرین است که از مسئولان ارشد استان و مدیریت برنامه ریزی استان جهت تخصیص اعتبار ویژه ، درخواست کرد .

وی خاطرنشان کرد: پارسیان طبق آمار و شاخص از نظر فضای فرهنگی گفته شده دارای 40مترمربع فضای فرهنگی است که از میانگین کشوری هم بالاتر است اما این آمار صحیح نیست چرا که این شهرستان فضای فرهنگی و هنری ندارد و نیاز به یک مرکز کانون پرورش فکری و فرهنگسراست و با توجه به استعدادهای خوبی در شهرستان وجود دارد با دستور استاندار و ارسال آمار و شاخص واقعی شهرستان به جایگاه واقعی که درشان مردم هست، برسد.

فرماندار پارسیان با اشاره به احیای سازمان مدیریت و برنامه ریزی توسط دولت تدبیر و امید گفت: با احیا و مستقل کردن سازمان مدیریت و برنامه ریزی در دولت تدبیر و امید دخل و خرج و نظارت بر بیت المال براساس عقلانیت ، برنامه ریزی و منطق صورت خواهد گرفت که با این اتفاق شاهد شکوفایی در زمینه های مختلف توسعه خواهیم بود.

وی از مدیران ادارات و نهادها خواست با تدبیر و برنامه ریزی مناسب ضمن جذب به موقوع اعتبارات اولویت کاری خود را در تکمیل پروژه های نیمه تمام قرار دهند و سپس با اولویت بندی و نیاز سنجی پروژه هایی که جنبه عمومی و نیاز منطقه هستند در شهرستان عملیاتی کنند.

شهرستان پارسیان در 500 کیلومتری غرب بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار