معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان گفت: امنیت امروز کشور در شرایط بی ثبات منطقه حاصل وحدت و انسجام ملی است.
کد خبر: ۲۵۸۱۷۸
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۱ 10 July 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، بهروز اکرمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رمضان امسال در حالی طی شد که دشمنان قسم خورده ملت ایران قصد انجام خرابکاری‌های گسترده‌ای را در سطح تهران و دیگر شهرهای کشور داشتند اما با مجاهدت فرزندان ملت در دستگاه‌های امنیتی کشورمان این جنایتکاران به نیات شوم خود نرسیدند.
 
وی افزود: 37 سال از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد و هیچ روزی نبوده که دشمنان درصدد ایجاد ناامنی و بحران در کشور ما نباشند اما همواره با اراده ملت ایران و وحدت و یکپارچگی مستمر، توطئه‌های بیگانگان به شکست مواجه شده است.
 
معاون سیاسی و امنیتی استانداری هرمزگان ادامه داد: فضای پیرامونی ایران بسیار ملتهب است و حتی کشورهایی که حامی تروریست‌ها بوده‌اند نیز اکنون در دام این توطئه خودشان گرفتار شده‌اند و امنیت‌شان بشدت به خطر افتاده است.
 
اکرمی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران از ابتدای شکل‌گیری جریان‌های تروریستی در منطقه به طور هوشمندانه‌ای وارد میدان مبارزه و مقابله با این عناصر خطرناک و ضدانسانی شد و اکنون بسیاری از مناطق آزادشده در عراق و سوریه از چنگ تروریست‌های تکفیری به‌واسطه حمایت و هدایت جمهوری اسلامی ایران بوده است.
 
وی مقابله فراگیر با جریانات تروریستی را تنها راه نابودی کامل آنان و راه نجات منطقه از این گرفتاری بزرگ دانست و گفت: ایجاد انحراف در اذهان ملت‌های منطقه و تبدیل کردن اولویت‌های اول جهان اسلام به موضوعاتی فرعی یکی از اهداف به راه‌اندازی این جریانات تکفیر در منطقه است.
 
معاون استاندار هرمزگان اضافه کرد: همدلی و اتحاد موجود میان آحاد ملت ایران در کنار هوشیاری و مجاهدت‌های بی‌پایان فرزندان ملت ایران در دستگاه‌های امنیتی و انتظامی و نظامی سبب شده تا اکنون ایران به عنوان نقطه کانونی امنیت و اقتدار در منطقه مطرح باشد و هیچ معادله‌ای بدون حضور فعالانه ایران به ثمر نرسد.
 
اکرمی بر اهمیت تقویت همدلی و همکاری میان مردم و مسؤولان تاکید کرد و اظهار داشت: دولت تدبیر و امید با تلاش در همه عرصه‌ها بدنبال رفع مشکلات مردم و کاهش تورم و مهار رکود در کشور است و امیدواریم تا با همراهی مردم شاهد رشد و پیشرفت همه‌جانبه کشور و از بین رفتن محرومیت‌ها باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار