مدیرکل انتقال خون هرمزگان از مردم این استان خواست تا پیش از آغاز سفرهای عید فطر و برای حفظ ذخایر خونی استان، خون اهدا کنند.
کد خبر: ۲۵۵۵۸۲
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۷ 04 July 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، ایمان زارعی صبح امروز در یک نشست خبری اظهار کرد: نیاز به خون در مراکز درمانی و بیمارستان‌ها به ویژه در استان هرمزگان با توجه به وجود حدود یک هزار و 600 بیمار تالاسمی و همین طور وجود محورهای ارتباطی پرتردد و احتمال بروز تصادفات و ... دائمی است و بنابراین از مردم نوع‌دوست استان هرمزگان می‌خواهیم تا پیش از آغاز سفرهای عید فطر، خون اهدا کنند.
 
وی افزود: حفظ ذخایر خونی استان به منظور تأمین نیازهای فوری به خون اهمیت قابل توجهی دارد و این ذخایر خونی با همت و همکاری مردم و با اهدای مستمر خون فراهم می‌شود.
 
مدیرکل انتقال خون هرمزگان خاطرنشان کرد: هر مرد سه ماه پس از آخرین اهدای خون و هر زن چهار ماه پس از اهدای خون می‌تواند خون اهدا کند و هر اهدای خون حداقل جان سه بیمار را نجات می‌دهد.
 
زارعی گفت: از مردم استان هرمزگان می‌خواهیم تا قبل از آغاز تعطیلات عید سعید فطر با مراجعه به پایگاه‌های انتقال خون در شهرهای بندرعباس، بندرلنگه، میناب و قشم، سازمان انتقال خون را در تأمین خون مورد نیاز بیماران یاری کنند.
 
وی همچنین تأکید کرد: مراکز انتقال خون در سراسر استان هرمزگان در دو نوبت صبح از ساعت 8 تا 13 و عصر از ساعت 19 تا 22 منتظر حضور اهداکنندگان هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار