رییس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: هرچند روزهای سختی در حال سپری شدن است، اما جای خوشحالی دارد که از مجموعه شهرداری بندرعباس در این شرایط سخت رفتار و عملکرد خوبی را شاهد هستیم.
کد خبر: ۲۴۷۰۰۷
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۶ 17 June 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، مهران نجاتی عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرداری بندرعباس اظهار کرد: در حال حاضر کشور دچار یک رکود اقتصادی است و مشکلاتی در بخش‌هایی از دستگاه‌های مختلف ایجاد شده است.
 
وی با اشاره به اینکه مشکلات در شهرداری‌ها با توجه به اینکه درآمد آنها تابع درآمد مردم است، به مراتب بیشتر شده، افزود: هرچند روزهای سختی در حال سپری شدن است، اما جای خوشحالی دارد که مجموعه شهرداری بندرعباس در این شرایط سخت رفتار و عملکرد خوبی را شاهد هستیم.
 
رییس شورای اسلامی شهر بندرعباس با اظهار اینکه حرکت در این سیلاب مشکلات جای تبریک به شهردار و مدیران شهرداری بندرعباس دارد، خاطرنشان کرد: رضایتمندی شهروندان بندرعباسی و تعامل شهرداری با آنان در زمانی شاهد هستیم که به بودجه زیادی برای پیشبرد پروژه‌ها و اهداف نیاز دارد.
 
نجاتی با اشاره به رضایت سایر مدیران دستگاه‌های اجرایی ادامه داد: مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان نیز در جلسات مختلف به عملکرد مطلوب شهرداری بندرعباس اذعان دارند.
 
وی با بیان اینکه رصد صورت گرفته از شهرداری‌های کشور نشان می‌دهد که اغلب این شهرداری‌ها حدود 3 الی 4 ماه از حقوق کارکنان را نپرداخته‌اند، خاطرنشان کرد: علاوه بر این، مطالبات پیمانکاران و پیشرفت پروژه‌های در حال اجرا نیز مطرح است.
 
رییس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: ما نیز از این قاعده نابسامانی در امور مالی مستثنی نیستیم اما مراجعاتی که به ما می‌شود، بیشتر نشان از رضایتمندی دارد.
 
نجاتی تصریح کرد: شخصا فکر می‌کنم از این دوره سخت گذر خواهیم کرد، زیرا با درایتی که از شهردار سراغ دارم و رایزنی‌هایی که برای تامین منابع مالی در حال انجام است، می‌توان بسیار امیدوار باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار