مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری بندرعباس گفت: طرح 30 روز 30 مسجد که با هدف ترویج قرائت قرآن و تفسیر آیات الهی در مساجد بندرعباس برگزار می‌شود، مورد استقبال گسترده مردم قرار گرفته است.
کد خبر: ۲۴۳۲۵۶
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۹ 09 June 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، محمد مهدی جهانبخش ظهر امروز در حاشیه نشست هماهنگی اجرای طرح‌های فرهنگی شهر بندرعباس اظهار داشت: ایجاد انس و الفت با قرآن کریم در ماه مبارک رمضان باعث دستاوردهای ارزشمند معنوی و انسانی فراوانی می‌شود که کمک به برگزاری مراسماتی با محوریت قرآن و تفسیر آن در دستور کار سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری بندرعباس قرار گرفته است.
 
وی با بیان اینکه 30 مسجد شهر را برای اجرای 30 شب مراسم روخوانی و تفسیر قرآن کریم و برگزاری افطار ساده در نظر گرفته‌ایم، افزود: استقبال خوب و قابل توجهی از اجرای این طرح در بندرعباس صورت گرفته است و سال گذشته نیز شاهد استقبال خوب مردم از این مراسم بودیم.
 
مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری بندرعباس ادامه داد: ترویج فرهنگ قرآن سبب رشد ارزش‌ها و کرامات انسانی می‌شود و به اصلاح عادت‌های غلط جامعه نیز کمک شایانی می‌کند.
 
جهانبخش تاکید کرد: توزیع اجرای برنامه‌های فرهنگی با محوریت قرآن کریم به گونه‌ای انجام شده که تمامی محلات شهر بندرعباس را زیر پوشش قرار دهد.
 
وی محله محوری را از دیگر ویژگی‌های اجرای برنامه‌های فرهنگی ماه مبارک رمضان با مشارکت و همکاری هیأت امنای مساجد عنوان کرد و گفت: با تاکید شهردار بندرعباس، هیأت مدیره سازمان و شورای اسلامی شهر بندرعباس تلاش کرده‌ایم تا محوریت برنامه‌های فرهنگی و ورزشی خود را در عمق محلات شهر بندرعباس به اجرا درآوریم تا امکان حضور افراد هر چه بیشتری را در این برنامه‌ها فراهم آوریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار