نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: استاندار هرمزگان را فردی کارآمد، مشرف به مشکلات استان و شایسته می دانم.
کد خبر: ۲۴۰۸۷۵
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۸ 05 June 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، حجت الاسلام سيد مصطفی ذوالقدر در خصوص عملکرد جاسم جادری استاندار هرمزگان در دولت تدبیر و امید، عنوان کرد: استاندار هرمزگان را فردی كارآمد، مشرف به مشكلات استان و شايسته می دانم و استان هرمزگان در حوزه ها و بخش هاي مختلف جزء پنج استان نخست كشور محسوب می شود از اين رو از مجمع نمايندگان و منتخبين مردم مي خواهم به دور از رفتار احساسي و با همدلي به رفع مشكلات استان بپردازند.
 
وي اضافه كرد: انصافا قدم هاي مثبت و اقدامات ارزشمندي در زمان آقاي جادري انجام گرفته و من بيش از 30  سال است كه استاندار هرمزگان را مي شناسم و ثبات مديريتي را براي توسعه و پیشرفت استان در شرايط كنوني ضروري مي دانم.
 
ذوالقدر با تاكيد بر اينكه شرايط آرام سياسي و اتحاد فعلي حاصل سياست هاي دولت است، تصريح كرد: شناخت اولويت هاي استان و تلاش براي حل آن، آن هم در سالي كه از جانب مقام معظم رهبري سال اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل نامگذاري شده ضروريست و رفع بيكاري و بهره وري  و صرفه جويي از مولفه هاي اصلي اقتصاد مقاومتي است.
 
نماينده مردم شريف ميناب، رودان، جاسك، سيريك و بشاگرد در مجلس خاطرنشان کرد: از نماينده عالي دولت  در هرمزگان حمايت مي كنيم و معتقدم بايد متناسب با كمبودها و شرايط با رايزني در پي رفع نقاط ضعف احتمالي باشيم و شرايط فعلي را به فرصتي براي كار و تلاش مضاعف در استان تبديل كنيم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار