منتخب مردم غرب هرمزگان در مجلس دهم گفت: یکی از اولویت‌های مجلس آینده رفع مشکلات معلمان است که تمام توان خود را برای رفع مشکلات آنان به کار خواهم گرفت.
کد خبر: ۲۲۴۸۰۶
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۲:۰۱ 06 May 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، خالد زمزم‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرلنگه با تقدیر از حضور همه آحاد مردم در پای صندوق‌های رای در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بنده افتخار می‌کنم که خود یک معلم هستم و از نزدیک مشکلات جامعه فرهنگی و آموزش و پرورش را لمس و درک کرده‌ام و همه تلاش خود را در کنار دیگر برنامه‌ها برای برطرف کردن این مشکلات به کار خواهم برد.
 
وی افزود: با توجه به کمبود اعتبار در آموزش و پرورش و سازمان نوسازی مدارس در شهرستان‌های غربی استان هرمزگان، بیشترین کار باید در امر جذب خیرین صورت گیرد و در گذشته نیز این چنین بوده و سهم خیرین ما در نوسازی و ساخت مدارس بالای 50 درصد بوده است.
 
منتخب مردم غرب هرمزگان در مجلس دهم شورای اسلامی اضافه کرد: سازمان نوسازی مدارس بعد از اینکه کار ساخت و ساز پروژه‌ها را به اتمام رساند باید در حفظ و نگهداری و پشتیبانی این مدارس و فضای آموزشی نیز فعال و کوشا باشد.
 
زمزم‌نژاد تصریح کرد: بعضا بعد از ساخت و تحویل این مدارس، به علت بی‌توجهی و عدم نگهداری صحیح این بناها فرسوده می‌شوند و این مسأله باعث می‌شود که خیرین نیز با مشاهده چنین وضعیتی از ادامه کار ناامید شوند.
 
وی گفت: امیدواریم که اداره آموزش و پرورش به صورت مستقیم به این مقوله وارد شود و نظارت کافی را در مورد این ساختمان‌ها داشته باشد و برای ساخت مدارس جدید با تدوین برنامه‌هایی با جذب و مشارکت خیرین به میزان 20 تا 30 درصد و تخصیص منابع به مدارس جدید، امکان پوشش بیشتری را در حوزه نوسازی مدارس فراهم آورد.
 
منتخب مردم غرب هرمزگان در مجلس دهم یادآور شد: متاسفانه نزدیک به 88 مدرسه بندرلنگه را در دستور طرح تخریب و نوسازی داریم که برای سرعت بخشیدن ساخت و مقاوم سازی اینها نیاز به حمایت بیشتر دولت و خیرین است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار