فیلم مستند جزیره رنگین اثری اقتباسی از زندگی احمد نادعلیان از هنرمندان محیطی ایران با موضوع خلیج فارس و زیبایی‌های جزایر آن به مناسبت روز ملی خلیج فارس در بندرعباس به اکران عمومی درمی‌آید.
کد خبر: ۲۲۰۷۳۸
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰ 28 April 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، نشست خبری فیلم مستند جزیره رنگین اثری اقتباسی از زندگی احمد نادعلیان از هنرمندان محیطی ایران به کارگردانی خسرو سینایی که به مناسبت روز ملی خلیج فارس در سینما ستاره جنوب و در عصر امروز 5 شنبه 9 اردیبهشت ماه برگزار شد با حاشیه‌هایی همراه بود.

پس از پایان اکران این فیلم، خسرو سینایی در جایگاه پاسخ به سوالات مردم و فعالان هنری استان قرار گرفت اما دامنه انتقادات به او در نوع و شیوه به تصویر کشانیدن جزیره هرمز و مردمان این جزیره سبب بروز چالش در این نشست شد.

منتقدان بر این عقیده بودند که در مستند سینایی، تصویر مناسبی از زندگی مردم جزیره هرمز ارائه نشده و جزیره هرمز نیز در این مستند به جزیره‌ای ناشناخته تصویر سازی شده است و مردمان در این مستند با مردمان جزیره هرمز کاملا متفاوت هستند.

بدنبال این چالش لفظی و با بالاگرفتن انتقادات از سینایی، چند تن از هنرمندان هرمزگانی نشست خبری فیلم مستند جزیره رنگین را ترک کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار