فرماندار ویژه میناب گفت: با اقدامات خوبی که در زمینه مبارزه با قاچاق محصولات کشاورزی و باغی در ۲ ماه اخیر با هدف حمایت از تولید داخلی صورت گرفته، بیش از ۱۲۰ تن محصولات کشاورزی کشف و توقیف شده است.
کد خبر: ۲۱۵۴۹۰
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۴ 20 April 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، علیرضا پاکدامن امروز در نشست ستاد تنظیم، حمایت از تولید و صنعت داخلی و همچنین بازار را از اولویت کاری ستاد تنظیم بازار دانست و با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص توجه به رفاه مردم اظهارداشت:  ستاد تنظیم بازار در جهت جلب رضایت مردم تمام تلاش خود را بکار گرفت.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر حمایت از کشاورزی و باغداری به عنوان شغل غالب شهروندان مینابی، مسئله قاچاق محصولات کشاورزی را عامل مهمی در ایجاد خسارتها در این 2 زمینه دانست.
 
فرماندار ویژه میناب ابراز داشت: با اقدامات خوبی که در زمینه مبارزه با قاچاق محصولات کشاورزی و باغی در 2  ماه اخیر با هدف حمایت از تولید داخلی صورت گرفته، بیش از 120 تن محصولات کشاورزی کشف و توقیف شده است.
 
 در ادامه، توجه به اقتصاد محلی و تولید داخلی را به عنوان بستری مناسب در  قالب اقتصاد مقاومتی نام برد که می تواند زمینه ایجاد اشتغال پایدار و همچنین رشد و توسعه شهرستان را فراهم کند.
 
پاکدامن در بخش پایانی سخنان خود، با ارائه پیشنهادی مبنی بر ایجاد کارگروه بررسی مشکلات تولیدکنندگان حوزه بازار شهرستان میناب، تشکیل کارگروه‌های تخصصی حوزه بازار با حضور تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران را یک فرصت خوب برای اتخاذ تصمیمات و برنامه ریزی‌های دقیق توسط ستاد تنظیم بازار عنوان‌کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار