استاندار هرمزگان گفت: پارسیان مستعد سرمایه ‌گذاری های بزرگ است وبایستی از صنایع انرژی بر این شهرستان درجهت رفع معضل بیكاری استفاده شود.
کد خبر: ۲۱۲۵۷۴
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۵ 15 April 2016
به گزارش تابناک هرمزگان به نقل از ایرنا، جاسم جادری در نشست شورای اداری پارسیان افزود: این شهرستان زمینه برای اجرای طرحهای بزرگ و اشتغالزا دارد و دولت ازاین طرح ها حمایت دولت می كند.

وی در ادامه توجه به اقتصاد مقاومتی را راه برون رفت از مشكلات و نسخه شفا بخش اقتصاد كشور دانست واظهار داشت: سال گذشته با تولید هشت میلیون و 100 هزار تن گندم در كشور بخش عمده‌ای از نیاز داخل به این محصول تأمین شد و اندك واردات مربوط به قراردادهای گذشته بوده كه اگر این میزان تولید به مرز 9 تا 10 میلیون تن برسد می‌توان گفت تمام نیاز گندم كشور را در داخل تولید كرده‌ایم.

استاندار هرمزگان، مردمی بودن اقتصاد مقاومتی را یكی از دلایل گرایش به این نوع اقتصاد دانست و تصریح كرد: باید با استفاده از امكانات داخلی تمامی نیازهای كشور را در داخل تأمین كنیم.

جادری، تلاش علمای شیعه و اهل سنت در حفظ وحدت را ستودنی دانست و اظهارداشت: وحدت نقطه قوت استان هرمزگان است كه با وجود تنوع مذاهب همه در كمال صلح و آرامش زیر پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران زندگی می‌كنند و كسی نمی‌تواند كوچكترین خدشه‌ای به این اتحاد بزند.

وی با اشاره به برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز دهم اردیبهشت در حوزه انتخابیه غرب هرمزگان، اظهار كرد: به فرماندار و مجریان انتخابات تأكید شده كه سلامت انتخابات را در مرحله اول كار خود ببینند و مشاركت حداكثری نیز مورد توجه قرار گیرد.

استاندار هرمزگان با تاكید بر اینكه سخن امام راحل مبنی بر اینكه میزان رأی ملت است، ملاك عمل مجریان انتخابات است، افزود: ما به رأی مردم احترام می‌گذاریم و از اول انقلاب تا كنون همان گونه كه امام راحل فرمودند میزان رأی ملت بوده است.

جادری در ادامه توجه به اقتصاد مقاومتی را راه برون رفت از مشكلات و نسخه شفا بخش اقتصاد كشور دانست و بیان داشت: سال گذشته با تولید هشت میلیون و 100 هزار تن گندم در كشور بخش عمده‌ای از نیاز داخل به این محصول تأمین شد و اندك واردات مربوط به قراردادهای گذشته بوده است كه اگر این میزان تولید به مرز 9 تا 10 میلیون تن برسد می‌توان گفت تمام نیاز گندم كشور را در داخل تولید كرده‌ایم.

استاندار هرمزگان در سفر به پارسیان از منطقه ویژه صنایع انرژی این شهرستان و همچنین ساختمان جدید فرمانداری پارسیان بازدید كرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار