رئیس هیات مدیره انجمن صنفی حمل و نقل کالای جاده‌ای بندرعباس گفت: با همدلی، انسجام و رفتار توام با عقلانیت و اقتدار برای تحقق اقتصاد مقاومتی در سال جدید می‌توان گام‌های بزرگی برای رشد و توسعه کشور در ابعاد مختلف برداشت.
کد خبر: ۲۰۶۴۴۶
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۵ 04 April 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، مهران نجاتی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سال 95 سال همت همه جانبه و حرکت منسجم و همگام برای رسیدن به پیشرفت و تعالی کشور است، اظهار داشت: بهره‌مندی از ظرفیت‌های کشور و نقش‌آفرینی ملی در عرصه‌های مختلف بخصوص در حوزه حمل و نقل از جمله رویکردهای صنف حمل و نقل در سال پیش‌ رو است تا بتوانیم با یک حرکت مدون و برنامه‌ریزی‌شده بر میزان و حجم ارائه خدمات به بخش‌های مختلف کشور بیافزائیم.

وی گفت: حمل و نقل در خدمت توسعه و پیشرفت کشور است و نقش‌آفرینی هر چه بهتر این صنف در اقتصاد کشور به برنامه‌ریزی و انسجام در سیاست‌های کلان این بخش و همکاری دستگاه‌های دولتی با بخش خصوصی وابسته است.

رئیس انجمن صنفی حمل و نقل بندرعباس خاطرنشان کرد: افق‌های تازه، پیشرفت و همکاری با اقتصاد جهانی در پیش روی اقتصاد کشور قرار گرفته است و سال 95 باید سال همتی جهادی برای استفاده از این ظرفیت‌ها باشد.

نجاتی با اشاره به بهبود فضای اقتصادی و ایجاد امنیت مناسب برای تقویت سرمایه‌گذاری در داخل کشور به خصوص در سال‌های اخیر، از انسجام دستگاه‌ها برای همکاری با بخش خصوصی و تسهیل فرآیندهای مربوط به این بخش به عنوان عامل محرک توسعه یاد کرد و بیان داشت: انتظار عمومی این است که از ظرفیت‌های با ارزش داخلی برای کمک به اقتصاد مردم و اشتغال‌آفرینی موثر استفاده بیشتری شود و امیدواریم بخش حمل و نقل کشور به خصوص حمل و نقل هرمزگان و بندرعباس بتواند در این سال نقش هر چه بیشتری را برای خدمت به کشور بر دوش بگیرد.

وی در پایان تاکید کرد: سال جدید سالی نویدبخش برای رشد و پیشرفت کشورمان است و باید با همدلی و انسجام حداکثری در این میدان عمل کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار