دبیر ستاد اجرایی سفرهای نوروزی بندرلنگه گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو سواری سمند با یک دستگاه خودرو پیکان، سه نفر از سرنشینان پیکان پس از انتقال به بیمارستان جان باختند.
کد خبر: ۲۰۱۷۰۶
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۳ 24 March 2016
 به گزارش تابناک هرمزگان، بهروز اکرمی معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان به همراه فرماندار و معاونین، فرماندهی انتظامی و جمعی از مسئولان کمیته‌های اجرایی سفرهای نوروزی بندرلنگه شامگاه چهارشنبه از ستاد‌های اسکان فرهنگیان و همچنین ایستگاه‌های پلیس مستقر در این بندر بازدید کردند.
 
مصطفی اقتداری در حاشیه بازدید از ستادهای اسکان نوروزی در بندرلنگه گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو سواری سمند با یک دستگاه خودرو  پیکان، 3 نفر در این حادثه پس از انتقال به بیمارستان جان باختند.
 
وی افزود: این حادثه در کیلومتر 108 محور پارسیان به بندرلنگه نزدیک جاده روستای غدیرکوهی به علت انحراف به چپ و سرعت بالای خودروی سمند رخ داد.
 
دبیر ستاد اجرایی سفرهای نوروزی بندرلنگه اضافه کرد: متاسفانه در این حادثه 3 سرنشین خودروی پیکان با توجه به حضور فوری و به‌موقع اورژانس در محل وقوع تصادف و پس از انتقال مجروحان به بیمارستان شهدا بندرلنگه به علت شدت جراحات جان باختند.
 
اقتداری یادآور شد: سرنشینان خودرو سمند از مسافران نوروزی استان تهران و خودروی پیکان از اهالی استان فارس شهر شیراز هستند و این در حالی است که سال گذشته حوادث منجر به فوت نداشته‌ایم.
 
وی در پایان افزود: متاسفانه عدم رعایت سرعت مجاز و سبقت غیرمجاز باعث بروز این‌گونه تصادفات ناگوار در جاده‌ها می‌شود، لذا از رانندگان تقاضامندیم قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت نمایند تا سفر خوشی را برای خود و دیگران رقم بزنند.

برخورد مرگبار پژو با کوه

برخورد پژو با کوه در جاده تنگزاغ - بندرعباس یک کشته و مجروح بجا گذاشت.
 
روز گذشته نیز در محور جاده تنگزاغ بندرعباس یک دستگاه خودروی پژو در حاشیه تونل تنگزاغ از جاده منحرف و پس از برخورد با بدنه کوه واژگون شد.
 
بر اساس این گزارش ، متاسفانه در این حادثه یک نفر در دم کشته و یک نفر مصدوم شدند.
 
بهزاد موسی‌پور، رئیس هلال احمر حاجی‌آباد درباره این خبر گفت: علت این حادثه سرعت غیرمجاز و خستگی و خواب‌آلودگی راننده گزارش شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار