رئیس كمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اجرایی خدمات سفرهای قشم گفت: توزیع بسته های فرهنگی این ستاد با اقبال خوب انبوه مهمانان و گردشگران نوروز 95 مواجه شده است.
کد خبر: ۲۰۰۸۸۳
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۳ 21 March 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، حجت الاسلام احمد غلامی با بیان این مطلب اعلام کرد: طی دو روز گذشته بیش از یک هزار و 200 بسته فرهنگی در قالب لوح فشردهCD، دعای سفر، مهر نماز و کتاب در اختیار مسافران نوروزی جزیره قشم قرار گرفته است.
 
وی با اشاره به 10 هزار بسته فرهنگی آماده برای ارائه به مسافران، گفت: درصورت نیاز و استقبال تعداد بسته های فرهنگی افزایش خواهد یافت و تا پایان تعطیلات نوروز (15 فروردین) در کنار توزیع بسته های فرهنگی، به مسافران در مساجد و پارک ها و کمپ پارک های ایجاد شده مشاوره های دینی هم ارائه می شود.
 
به گفته رئیس كمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اجرایی خدمات سفرهای قشم، 10 مبلغ دینی هم تا پایان تعطیلات نوروزی با سئوالات دینی مسافران در نقاط مختلف پاسخ لازم را ارائه می کنند.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: مردم خونگرم و میهمان دوست جزیره قشم این روزها میزبان انبوه مهمانان و گردشگرانی هستند كه از اقصی نقاط میهن اسلامی با هدف دیدن سایت های ویژه و مهم گردشگری، بازار ارزان و مناسب خرید، هوای كاملا بهاری، سواحل زیبا، غذاهای لذیذ دریایی و خرید صنایع دستی بانوان هنرمند قشم به این جزیره در جنوب ایران سفر كرده اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار