وزیر راه و شهرسازی در بندرعباس:
وزیر راه و شهرسازی گفت: با وجود بدهی زیاد به پیمانکاران، از آنجایی که این شرکت‌ها احساس مسئولیت در قبال کشور دارند، پروژه‌ها متوقف نشده است.
کد خبر: ۱۹۹۸۸۷
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۸ 18 March 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، عباس آخوندی ظهر امروز در آیین بهره‌برداری از پروژه‌های حوزه راه و شهرسازی استان هرمزگان اظهار کرد: اکنون هرمزگان به یک کارگاه بزرگ سازندگی تبدیل شده است.
 
وی با اشاره به اینکه استان هرمزگان در مسیر رشد و توسعه قرار دارد، افزود: آبادانی و آبادسازی این استان استراتژیک از سرعت و پیشرفت خوبی برخوردار است.
 
وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: در حال حاضر پروژه‌های حوزه راه و شهرسازی در همه نقاط کشور از پیشرفت‌های مناسبی برخوردار است و با وجود بدهکاری به پیمانکاران، شرکت‌ها با احساس مسئولیت نسبت به آبادانی کشور به ایفای نقش می‌پردازند.
 
آخوندی ادامه داد: این مسئله در استان هرمزگان از قوت بیشتری برخوردار است و اکنون شاهد تداوم فعالیت در پروژه‌های گوناگون حوزه راه و شهرسازی در استان هستیم.
 
وی ضمن تاکید بر ضرورت تکمیل آزادراه غرب به شرق استان هرمزگان اضافه کرد: در مجموع حجم کاری در سال 94 قابل توجه بوده است و شاهد بهره‌برداری و تکمیل پروژه‌های مهم و متعددی بوده‌ایم.
 
وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: در بحث ایجاد بزرگراه‌های جدید و تکمیل آنها نیز به رشد قابل توجهی دست یافته‌ایم.
 
آخوندی با تاکید بر جذب سرمایه‌ برای بخش‌های زیرساختی گفت: اکنون شاهد بهره‌برداری از چند پروژه بزرگ در استان هرمزگان هستیم که پل جلابی، با توجه به حادثه‌خیز بودن این نقطه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
 
وزیر راه و شهرسازی در سفر به استان هرمزگان پروژه پل جلابی، ترمینال مسافری بندر شهید حقانی بندرعباس، خط مسافری بندرعباس - درگهان، ساعت آفتابی بندر شهید حقانی، دو فروند شناور مسافری و چند پروژه دیگر را افتتاح کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار