نماینده ولی فقیه در هرمزگان با تجلیل از شخصیت آیت‌الله واعظ طبسی، گفت: ایشان مریدی صادق در راه انقلاب و آرمان‌های اصیل آن بود و عمر خویش را صرف اعتلای اسلام کرد.
کد خبر: ۱۹۲۳۶۱
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸ 05 March 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار داشت: مدیریت عالی حوزه علمیه خراسان و عضویت مجلس خبرگان رهبری و مجمع تشخیص مصلحت نظام و تولیت آستان مبارک امام هشتم (ع) کارنامه روشنی از تلاش‌های صادقانه این عالم برجسته را نشان می‌دهد که عمر خود را صرف اعتلای اسلام و انقلاب کرد.
 
وی گفت: نقش روشنگرانه آیت‌الله طبسی در پیروزی انقلاب اسلامی در سال‌های مبارزه بر علیه رژیم شاهنشاهی و همراهی بی‌دریغ با امام خمینی (ره) در سال‌های بعد از انقلاب و به‌خصوص در کوران جنگ و پس از آن تجدید بیعت سرافرازانه با رهبر معظم انقلاب اسلامی و تلاش برای صیانت از جایگاه ولایت فقیه نشانگر روح بلند این مجاهد خستگی‌ناپذیر بود.
 
امام جمعه بندرعباس ادامه داد: خدمت صادقانه در جوار حرم مطهر رضوی و ایجاد مجموعه‌های بزرگ فرهنگی برای تبلیغ اسلام و اندیشه‌های امام هشتم و تبیین جایگاه ولایت در سراسر جهان اسلام بخش کوچکی از تلاش‌های این یار صدیق رهبر معظم انقلاب و رهرو راستین راه امام خمینی (ره) است که تا روزهای پایان عمر شریف ایشان نیز ادامه یافت.
 
نعیم‌آبادی خاطرنشان کرد: ضایعه درگذشت این عالم بزرگوار غم و اندوه فراوانی را بر جان‎ها نشاند لیکن از از درگاه خداوند متعال برای روح ایشان طلب مغفرت الهی داریم.
 
نماینده ولی فقیه در هرمزگان افزود: تداوم راه بلند و پیگیری مستمر تلاش‌های صبورانه مرحوم آیت‌الله طبسی و مدیریت پرافتخار آستان مقدس رضوی از جمله اموری است که بدون شک با تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در این زمینه تحقق خواهد یافت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار