عملیات اجرایی یک واحد آموزشی 12 کلاسه با حمایت شرکت پالایش نفت بندرعباس با اعتبار 33 میلیارد ریال در شمال شهرک امام رضا(ع) با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش آغاز شد.
کد خبر: ۱۹۱۰۸۱
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۲ 02 March 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش چهارشنبه در آئین عملیات اجرایی این طرح گفت: فضاهای آموزشی استاندارد در رشد شاخص های تحصیلی بسیار با اهمیت است که اگر زیرساخت مناسب آموزشی از جمله فضای استاندارد فراهم نباشد نمی توان انتظار چندانی از بهبود و رشد شاخص های تحصیلی داشت.

مرضیه گرد افزود: گستردگی مجموعه آموزش و پرورش در سراسرکشور به حدی است که هیچ نهاد یا سازمانی را نمی توان در رده آن قرار داد ، چرا که در همه نقاط کشور ، حتی در روستاهای با جمعیت بسیارکم نیز که پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی برفراز نماد اصلی آموزش و پرورش یعنی مدرسه برافراشته است.

وی خاطرنشان کرد: عدالت آموزشی یک اصل مهم در نظام تعلیم و تربیت و در شمار راهبردهای کلان وزارت آموزش و پرورش است لذا بدنبال آن هستیم که امکانات و زیرساخت های مناسب آموزشی درسراسرکشورفراهم شود.

معاون وزیر آموزش و پرورش در ادامه اقدام شرکت پالایش نفت بندرعباس در ساخت این فضای آموزشی را ستود و بیان داشت: به نمایندگی از وزیر جهت حضور در آئین عملیات اجرایی این پروژه بزرگ آموزشی حضور داریم تا با ابلاغ پیام مقام عالی وزارت ، قدردان این اقدام نیکوکارانه باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان نیز در این آئین با اشاره به کمبود پنج هزارکلاس درس در استان که نیمی از این تعداد را مدارس فرسوده و غیراستاندارد تشکیل می دهد گفت: اقدام شرکت پالایش نفت بندرعباس در ساخت این پروژه بزرگ آموزشی قابل ستایش است.

علی کرمپور با اشاره به مشارکت شرکت پالایش نفت بندرعباس در ساخت مدرسه 12کلاسه در ناحیه یک خاطرنشان کرد: به طور قطع اگر این عشق و محبت و توجه خاص به امرتعلیم و تربیت نبود هیچ دستور سازمانی یا اجباری برای مشارکت در این امرخیر نبود و می توانست درسایربخش ها نیزانجام پذیرد.

وی با قدردانی از حمایت ها وهمراهی با آموزش و پرورش استان ، اظهارامیدواری کرد: باید نظیر چنین حمایت هایی از آموزش و پرورش فراگیر شود تا شاهد توسعه و نوسازی فضاهای آموزشی استاندارد در سراسراستان باشیم.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس نیز در این آئین با اشاره به ساخت این فضای آموزشی گفت: این پروژه در زمینی به مساحت شش هزار و400مترمربع با زیربنای سه هزار و 146مترمربع شامل فضای آموزشی ، سالن ورزشی ، سالن اجتماعات و کتابخانه ، سرویس بهداشتی و ساختمان سرایداری ، نمازخانه ، بوفه و آبخوری و همچنین محوطه سازی و دیوارکشی است .

هاشم نامور افزود: اعتبار ساخت این فضا 33میلیارد ریال است که در مدت یکسال با نظارت فنی و تخصصی اداره کل نوسازی مدارس استان ساخته و تقدیم آموزش و پرورش می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار