فرماندار بندرلنگه گفت: از ۲۵۸ شعبه اخذ رأی در غرب هرمزگان، ۱۸۰ شعبه ثابت و ۷۸ شعبه سیار است که از این تعداد، ۱۳۳ شعبه در سطح بندرلنگه قرار دارد.
کد خبر: ۱۸۷۷۸۵
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹ 26 February 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، اسماعیل پاسلار اظهار داشت: ۲۵۸ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه بستک، پارسیان و بندرلنگه برای برگزاری انتخابات فعال شد.
 
وی ادامه داد: يكبار ديگر شاهد حماسه حضور حداكثري و آگاهانه مردم در ۷ اسفندماه در پای صندوق های اخذ رأی هستیم و برگ زرين ديگری بر اوراق تاريخ سياسی بندرلنگه افزوده خواهد شد.
 
پاسلار اشاره کرد:‌ تعداد صندوق ها در سال گذشته ۱۸۴ عدد بود که امسال با توجه به سنوات گذشته، برای سهولت و دسترسی آسان مردم به شعبات اخذ رأی، تعداد این صندوق ها افزایش یافته است.
 
فرماندار بندرلنگه با اشاره به اینکه پنج هزار نفر عوامل اجرایی کار اخذ رأی را بر عهده دارند، افزود: تاکنون ۱۰ نفر از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی کار تبلیغاتی خود را در کمال آرامش انجام داده‌اند که طبق قانون تبلیغات انتخابات، این مهلت روز گذشته به پایان رسید.
 
پاسلار با تأکید بر اجرای دقیق قانون و موازین شرعی در انتخابات افزود: مسئله اصلی در برگزاری انتخابات صیانت از آراء مردم و رعایت حق الناس است و هرچه مردم نسبت به مسئولان اعتماد داشته باشند حس مشاركت آنان تقويت خواهد شد، پس تمام تلاش خود را خواهیم کرد که امانت‌دار خوبی باشیم.
 
رئیس ستاد انتخابات حوزه غرب هرمزگان تصریح کرد: انتخابات از مهمترين مؤلفه هاي سرمايه کشور و یک عرصه بزرگ سیاسی است که حدود ۱۱ ماه کار و تلاش شبانه‌روزی همکاران و عوامل اجرایی را در برداشته تا مردم در کمال آرامش و آسایش در این رخداد عظیم شرکت کنند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار