رئیس ستاد انتخابات هرمزگان گفت: از بین 42 کاندیدای تایید صلاحیت شده مجلس شورای اسلامی در این استان، سه نفر با استعفا و رد صلاحیت از دور انتخابات کنار رفته و هم‌اکنون 39 نفر در این رقابت باقی ماندند.
کد خبر: ۱۸۷۴۰۰
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸ 25 February 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، بهروز اکرمی افزود: از این سه نفر یاد شده یک نفر از بندرعباس و یک نفر از حوزه انتخابیه بندرلنگه در خلال تبلیغات قانونی کاندیداها استعفا داده و یک نفر هم از حوزه انتخابیه میناب به‌واسطه جابه‌جایی محل حوزه انتخابیه صلاحیتش در هیأت اجرایی رد شد.
 
وی ادامه داد: درحال حاضر از 39 نفر باقی مانده 21 نفر در حوزه انتخابیه بندرعباس، 10 نفر در حوزه انتخابیه بندرلنگه و هشت نفر نیز در حوزه انتخابیه میناب در مهلت قانونی به تبلیغات خود پرداختند.
 
استان هرمزگان دارای پنج کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است که سه نفر از حوزه مرکزی (بندرعباس، قشم، حاجی‌آباد، ابوموسی و بندرخمیر) یک نفر از حوزه شرق استان (میناب، رودان، جاسک، سیریک و بشاگرد) و یک نفر نیز از حوزه غرب (بندرلنگه، بستک و پارسیان) هستند.
 
دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری هفتم اسفند 94 برگزار می‌شود و از جمعیت یک میلیون و 500 هزار نفری هرمزگانی، یک میلیون و 119 هزار و 93 نفر واجد شرایط رأی دادن هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار