رئیس ستاد انتخابات هرمزگان گفت: برگ تعرفه رأی برای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان تامین شده و هیچ مشکلی از این بابت وجود ندارد.
کد خبر: ۱۸۷۰۸۹
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۵ 24 February 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، بهروز اکرمی اظهار داشت: این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی در هرمزگان با رقابت 39 نامزد و انتخابات خبرگان رهبری با حضور دو نامزد برگزار می شود.

وی با بیان اینکه تمام تمهیدات لازم برای برگزاری یک انتخابات پرشکوه در استان اتخاذ شده، خاطرنشان کرد: پیش بینی های لازم از جمله بالگرد، شناور و خودروهای کمک دار برای جمع آوری آراء مردم در مناطق صعب العبور نیز پیش بینی شده است.

اکرمی در خصوص ویژگی های این دوره از انتخابات در مقایسه با انتخابات دوره های گذشته، گفت: از جمله مهمترین این ویژگی ها برگزاری همزمان دو انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری برای اولین بار، نخستین انتخابات پس از برجام و اولین انتخاباتی می باشد که دولت تدبیر و امید برگزار می کند.

استان هرمزگان دارای پنج کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است که سه نفر از حوزه مرکزی ( بندرعباس، قشم ، حاجی آباد، ابوموسی و بندرخمیر) یک نفر از حوزه شرق استان (میناب ، رودان ، جاسک ، سیریک و بشاگرد ) و یک نفر نیز از حوزه غرب (بندرلنگه، بستک و پارسیان) هستند.

دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری هفتم اسفند 94 برگزار می شود.

از جمعیت یک میلیون و 500 هزار نفری هرمزگان ، یک میلیون و 119 هزارو 93 نفر واجد شرایط رأی دادن هستند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار