​مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان هرمزگان گفت : از ابتدای سال تاکنون 80 میلیون و 373 هزار و 587 وسیله نقلیه در جاده های هرمزگان تردد کردند.
کد خبر: ۱۸۶۹۰۷
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۴ 24 February 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، علیرضا مجرد افزود : در این مدت محور بندرعباس - بندر شهید رجایی با مجموع 30 درصد از ترددهای ثبت شده بیشترین بار ترافیکی در استان را داشته است.
 
وی اضافه کرد : در این مدت 24 میلیون112 هزار و 76 وسیله نقلیه سبک و سنگین در این محور تردد کردند.
 
مدیرکل حمل و نقل و پایانه های هرمزگان کمترین نرخ جریان ترافیک در استان را با ثبت  تردد 19وسیله نقلیه در ساعت مربوط به محور لامرد – سه راهی چهوو عنوان کرد.
 
مجرد با اشاره به اینکه نرخ جریان ترافیک در راههای هرمزگان معادل 172 وسیله نقلیه در ساعت است اظهارداشت : محور بندر شهید رجایی – بندرعباس با تردد 902 وسیله نقلیه در ساعت ، بیشترین نرخ جریان ترافیکی در استان را داشته است.
 
متولی بخش حمل و نقل ، سرعت متوسط تردد در جاده های برون شهری استان را 74 کیلومتر در ساعت اعلام کرد و گفت : در یازده ماهه گذشته بیشترین سرعت متوسط وسایل نقلیه با تردد 94 کیلومتر در ساعت ، در محور درگهان به لافت در جزیره قشم ثبت شد.  
 
وی با تأکید بر اینکه در این مدت حدود 9 درصد از وسایل نقلیه عبوری در جاده های استان فاصله طولی مجاز بین دو خودرو را رعایت نکردند گفت : تخلف یک میلیون و 867 هزارو 599 وسیله نقلیه در محور بندرعباس – بندر شهید رجایی به ثبت رسیده است.
 
مجرد همچنین به تخلف خودروهای عبوری در جاده های استان به دلیل عدم رعایت سرعت مجاز اشاره کرد و افزود : 403 هزار و 887 وسیله نقلیه در محور بندرعباس – سه راهی چاه شیرین سرعت مجاز در رانندگی را رعایت نکرده و دچار تخلف شده اند.
 
مدیرکل حمل و نقل و پایانه های هرمزگان در پایان تصریح کرد : در تمام محورهای استان دوربین های تردد شمار و کنترل سرعت این اداره کل در طول شبانه روز ، بر تردد و فعالیت رانندگان نظارت می کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار