رئیس ستاد انتخابات حوزه غرب هرمزگان گفت: براساس آمار موجود حدود یکصد هزار و 800 نفر در این حوزه واجد شرایط رأی دادن در پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند.
کد خبر: ۱۸۵۷۸۸
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۵ 22 February 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، اسماعیل پاسلار اظهار داشت: برای برگزاری این دوره از انتخابات 258 شعبه اخذ رأی در غرب هرمزگان (بندرلنگه، بستک و پارسیان) در نظر گرفته شده که از این تعداد 180 شعبه ثابت و 78 شعبه نیز سیار است.

وی با بیان اینکه بیش از یک هزار نفر امنیت انتخابات در حوزه غرب هرمزگان را تامین می کند، تصریح کرد: تعداد عوامل اجرایی برگزاری انتخابات در این حوزه نیز بیش از پنج هزار نفر است.

پاسلار با اشاره به رصد فعالیت های تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی ، گفت: تاکنون هیچ مورد تخلفی از سوی نامزدها مشاهده و گزارش نشده و همه در چهارچوب قانون مشغول به تبلیغات هستند.

وی تعداد نامزدهای انتخاباتی درحوزه غرب هرمزگان را 11 نفر اعلام کرد و بیان داشت: از این تعداد چهار نفر در رده سنی 30 تا 35 سال قرار دارند که این نشان از آمادگی نسل جوان هرمزگان برای حضور در عرصه های مهم تصمیم گیری و قانون گذاری در کشور است.

رئیس ستاد انتخابات حوزه غرب هرمزگان خاطرنشان کرد: تعداد تعرفه کافی برای این حوزه در نظر گرفته شده و مشکلی از این لحاظ وجود ندارد.

وی با اشاره به تلاش تمام دست اندرکاران برای برگزاری انتخابات پرشکوه، گفت: به عنوان نماینده دولت و خادم ملت اجازه نخواهیم داد که از بیت المال و اموال دولتی به سود یا ضرر کاندیدای خاصی استفاده شود.

پاسلار ضمن دعوت از اقشار مختلف مردم برای حضور پرشور در انتخابات هفتم اسفندماه، گفت: مردم اقصی نقاط هرمزگان ازجمله غرب استان همواره حضور پرشوری در انتخابات دوره های گذشته داشته اند و به طور یقین این بار نیز با حضور در پای صنوق های رأی حماسه ای به یاد ماندنی در روز هفتم اسفند خلق خواهند کرد.

حوزه غرب هرمزگان شامل شهرستان های بندرلنگه، پارسیان و بستک با جمعیتی در حدود 250 هزار نفر است که از این تعداد 130 هزار نفر در شهرستان بندرلنگه حضور دارند.

این حوزه دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار