معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میناب گفت: 458 شعبه ثابت و سیار اخذ رای در حوزه شرق استان برای برگزاری انتخابات هفتم اسفندماه پیش بینی شده است.
کد خبر: ۱۸۴۹۲۵
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۶ 21 February 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، علیرضا پاکدامن یکشنبه در نشست اعضای هیات های اجرایی و نظارت شهرستان میناب افزود: تبلیغات هشت ستاد کاندیداهای مجلس شورای اسلامی از روز پنجشنبه 29 بهمن ماه برای هشت نامزد و دو ستاد مجلس خبرگان در حوزه شرق آغاز شد.

وی بیان داشت: دوره های آموزش و توجیهی تمام دست اندرکاران برگزاری انتخابات شامل نمایندگان فرماندار و کاربران شعب برگزار شده و یا در حال اجرا است تا انتخابات بدون مشکل برگزار شود.

رئیس ستاد انتخابات مرکز انتخابیه شرق استان هرمزگان همچنین با اشاره بر فراهم بودن شرایط امنیت انتخابات از آموزش لازم به نیروهای انتظامی و محافظان صندوق های رای برای پیشگیری از هرگونه مشکل احتمالی خبر داد.

معاون استاندار هرمزگان گفت: احساس مسئولیت در برابر آرای شهروندان وظیفه شرعی و قانونی همه عوامل برگزاری انتخابات می باشد.

رئیس ستاد انتخابات مرکز انتخابیه شرق هرمزگان یادآورشد: فضای برگزاری انتخابات در جامعه شور و نشاط اجتماعی و سیاسی را ایجاد کرده و تمام تلاش دست اندرکاران برگزاری انتخابات بر فراهم آوردن حداکثر امکانات برای برگزاری یک انتخابات با حضور حداکثری مردم می باشد.

مرکز حوزه انتخابیه شرق استان هرمزگان شامل حوزه های فرعی انتخابات در شهرستان های میناب ، رودان ، جاسک ، سیریک و بشاگرد و بخش های مستقل این شهرستان ها است.

استان هرمزگان دارای پنج کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است که سه نفر از حوزه مرکزی ( بندرعباس، قشم ، حاجی آباد، ابوموسی و بندرخمیر) یک نفر از حوزه شرق استان (میناب ، رودان ، جاسک ، سیریک و بشاگرد ) و یک نفر نیز از حوزه غرب (بندرلنگه ، بستک و پارسیان) هستند.

دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هفتم اسفند 94 برگزار می شود.

شهرستان میناب با 300 هزار نفر جمعیت در 90 کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار