ساحل نشینان هرمزگان همزمان و همگام با سراسر ایران اسلامی صبح امروز و همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بار دیگر با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن اتحاد و ایستادگی خود را به نظاره ایستاده اند.
کد خبر: ۱۷۹۲۹۸
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۷ 11 February 2016
به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان،  مردم ساحل نشین استان هرمزگان همچون سراسر ایران اسلامی صبح امروز و همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بار دیگر با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن حضور و ایستادگی خود را در سی‌و هفتمین فجر انقلاب اسلامی جشن گرفتند.

 مردم مومن و مقاوم هرمزگان به صحنه حضور آمده اند تا ایستادگی خود بر اصول و ارزش‌های انقلابی را به رخ جهانیان بکشند.


 راهپیمایان بندرعباسی در هوای بهاری هرمزگان و در کنار آبهای خروشان خلیج فارس با حضور در راهپیمایی 22 بهمن، صحنه‌های بدیعی از عشق و ایمان توام با بصیرت را به نظام جمهوری اسلامی ایران و آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهدا و رهبری معظم انقلاب اسلامی به نمایش گذاردند.

استاندار: حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشانه وفاداری به اسلام و نظام است

  استاندار هرمزگان گفت: حضور حماسی مردم هرمزگان در راهپیمایی 22 بهمن نشانه علاقه‌مندی و وفاداری به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

 جاسم جادری پیش از ظهر امروز در مراسم راهپیمایی باشکوه 22 بهمن در بندرعباس با بیان این‌که مردم هرمزگان در دفاع از ارزش‌های انقلاب، حماسه‌ای دیگر آفریدند، اظهار داشتند: مردم برای این نظام که بر آمده از خون شهدا و فداکاری‌های ایثارگران و هدایت‌های هوشمندانه رهبری بود، هزینه‌های زیادی را پرداخت کرده‌اند. 

وی افزود: حضور امروز مردم بندرعباس نشان داد که تا آخرین نفس در کنار رهبر و مقتدای خویش ایستاده‌اند.  استاندار هرمزگان ادامه داد: تا زمانی که مردم در صحنه حضور دارند، نقشه دشمنان ما به‌خصوص آمریکای جنایتکار، آل سعود مزدور و اسرائیل کودک‌کش نقش بر آب خواهد شد.

 مقام‌ عالی دولت در هرمزگان تصریح کرد: شما مردم صبور و همیشه در صحنه هرمزگان نشان دادید که در طول تاریخ از اسلام و سرزمین خویش دست نکشیده‌اند و همواره همپای دولتمردان در صحنه حضور داشته‌اید.

 قشم، تجلی وحدت شیعه و اهل سنت در راهپیمایی 22 بهمن قشم

 مردم شیعه و اهل سنت جزیره قشم همپای دیگر هم میهنان ایران اسلامی، دست در دست هم و با شعارهای ضد استکباری مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود، در راهپیمایی 22 بهمن حماسه ای دیگر خلق کردند.


ایرنا نوشت: مردم همیشه در صحنه قشم از آغازین ساعات امروز، مسیر راهپیمایی از مقابل امامزاده سیدمظفر (ع) تا میدان شهدای گمنام را با پای پیاده و شعارهای کوبنده انقلابی طی کردند تا به دشمنان نشان دهند هنوز از آرمان های انقلاب دست نکشیده اند.

 ائمه جمعه و جماعات، شهروندان، دانش آموزان، دانشجویان و مسئولان دولتی و منطقه آزاد بار دیگر همچون سال های گذشته، پا به پای هم در صفوفی به هم فشرده، «ندای الله اکبر، خامنه ای رهبر»، «مرگ بر ضد ولایت فقیه» و «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» سردادند تا بار دیگر طنین حق طلبی ایرانیان را به گوش جهانیان برسانند.


سخنران 22 بهمن بندرعباس:  بهمن عید انقلاب اسلامی و عید مردم ایران است

 معاون مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: 22 بهمن عید انقلاب اسلامی و عید پرافتخار مردم ایران است. خبرگزاری فارس: 22 بهمن عید انقلاب اسلامی و عید مردم ایران است 

فارس نوشت: حجت‌الاسلام و المسلمین حامد علم‌الهدی پیش از ظهر امروز در جمع راهپیمایان بندرعباس با بیان این‌که انقلاب اسلامی زمینه بیداری اسلامی را در میان تمامی کشورهای منطقه به‌وجود آورد، بیان داشت: تاثیر سایر ملت‌های جهان از انقلاب اسلامی ملت ایران زمینه‌ساز شکل‌گیری موج وسیع آزادی‌خواهی شد که منافع مستکبران را تحت‌الشعاع خود قرار داد.

 وی افزود: 22 بهمن و دهه‌فجر عید انقلاب اسلامی است که جشن بزرگداشت پیروزی‌های بزرگ ملت ایران را به جهانیان نشان می‌دهد.  علم‌الهدی گفت: برگزاری با شکوه مراسمات دهه فجر و مردمی بودن برگزاری این برنامه‌ها نشان می‌دهد که مردم ایران از انقلاب خویش پشیمان نیستند و همچنان بر عقیده خویش در آری گفتن به جمهوری اسلامی استوارند. 

معاون مجمع جهانی تقریب مذاهب‌اسلامی ادامه داد: همه مذاهب‌اسلامی هنر معمار کبیر انقلاب را در طراحی نوع و شکل حکومت اسلامی و تلفیق جمهوریت و اسلامیت در قالب یک نظام را مورد تشویق قرار داده‌اند و این نشانگر ابعاد وجودی معمار کبیر انقلاب اسلامی است. 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۲
چقدر این ساحل زیباست
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار