معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان با بیان اینکه گرامیداشت انقلاب مختص به دهه فجر نیست، گفت: مسئولان باید با خدمتگزاری شایسته در تمام طول سال دین خود را به انقلاب ادا کنند.
کد خبر: ۱۷۴۰۷۵
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱ 02 February 2016
 به گزارش تابناک هرمزگان، بهروز اکرمی صبح امروز در جمع مسئولان شهرستان بندرلنگه در فرمانداری اظهار داشت: باید دین خود را به انقلاب و شهدا ادا کنیم.
 
وی افزود: گرامیداشت دهه فجر از 12 تا 22 بهمن هر سال فقط این نیست که سردر ادارات پلاکارد و پرچم بزنیم، بلکه باید کاری کنیم که حتی کودکان و مردم عادی بدانند دهه فجر از روزهای ملی ماست که در آن سرنوشت یک کشور رقم خورد.
 
معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان تصریح کرد: باید در طول خدمت، خدمت‌رسانی شایسته‌ای به این مردم داشته و در راستای دهه فجر حرکت کنیم زیرا این مردم هستند که به ما این مسئولیت را داده‌اند و این میز و صندلی مدیریتی از این مردم و کشور به ما رسیده است.
 
اکرمی خاطرنشان کرد: هر مدیری به هر دلیلی کار خود را انجام ندهد ناخواسته بر خلاف مسیر جمهوری اسلامی حرکت می‌کند و قطعا در پیشگاه خدای بزرگ پاسخ‌گو خواهد بود.
 
وی یادآور شد: باید به نحو شایسته خدمت کنیم تا بتوانیم دین خود را نسبت به امتیازاتی که از جمهوری اسلامی و خون شهدا به ما رسیده است، ادا کنیم.
 
معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان در پایان گفت: باید در هر مسئولیتی برای رضای خداوند و با برخورد شایسته و انسانی با مردم رفتار کنیم و مبادا که مغرور شویم و فخر بفروشیم که این شایسته یک مدیر نیست.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار