فرماندار بستک گفت: همزمان با آغاز گرامیداشت دهه فجر 30 پروژه عمرانی با اعتبار 175 میلیارد و 800 میلیون ریال در این شهرستان به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۱۷۲۴۸۸
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۰ 30 January 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، میرمرسل ایزدی پور شنبه در نشست ستاد دهه فجر شهرستان افزود: اداره برق با 24 میلیارد و 60 میلیون ریال ، شهرداری بستک با 22 میلیارد و 500 میلیون ریال ، دفتر امور روستایی استانداری با 20 میلیارد و 200 میلیون ریال ، شهرداری جناح با 20 میلیارد ریال ، اصناف با 20 میلیارد ریال و آب و فاضلاب روستایی با 11 میلیارد ریال دارای بیشترین اعتبار هستند.

وی بیان داشت: آبرسانی به روستای نخل خین ، بوستان تدبیر ویژه بانوان ، ناحیه صنعتی جناح و 61 واحد مسکن کمیته امداد (ره) به مناسبت دهه فجر تقدیم مردم بستک می شود که نشان از اهتمام دولت نسبت به شروع و تکمیل زیرساخت ها به عنوان محور توسعه و پیشرفت است.

فرماندار بستک یادآورشد: همچنین همزمان با سی و هفتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی 350 برنامه فرهنگی ، هنری و اجتماعی در سطح شهرستان و بخش های تابعه اجرا می شود.

وی گفت: تجلیل از خانواده شهدا ، تشریح ارزش های انقلاب و دستاوردهای آن درنماز جمعه ، نواختن زنگ انقلاب ، غبارروبی گلزار شهدا ، رژه موتوری و خودرویی ، برگزاری جنگ های شادی و برگزاری مسابقات ورزشی از 12 تا 22 بهمن اجرا می شود.

ایزدی پور گفت: همچنین نشست هایی با موضوع دهه مبارک فجر و انتخابات با اقشار مختلف فرهنگیان بستک و جناح ، معتمدین ، دانش آموزان ، دانشجویان ، ورزشکاران و جوانان هنرمندان و اصحاب رسانه دراین دهه برگزار می شود.

شهرستان بستک در 220 کیلومتری غرب بندرعباس مرکزاستان هرمزگان واقع است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار