معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: آنان که بسیجیان را افراطی می‌نامند زمینه‌ساز نفوذ دشمن به کشور هستند زیرا دشمن به دنبال نفوذ دوباره بر ایران است.
کد خبر: ۱۷۲۱۹۷
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۵ 30 January 2016
به گزارش تابناک هرمزگان،‌ سردار سعید فرجیان‌زاده شامگاه امروز در جمع بسیجیان با بیان اینکه امام راحل (ره) به درستی واژه شیطان بزرگ برای امریکا را به کار بردند، تصریح کرد: جنایت امریکا در مقابل ملت ایران همچنان ادامه دارد و ماهیت دشمنی امریکا با ایران و مسلمانان تغییر نکرده‌است.
 
وی افزود: حمایت از گروهک تروریستی و منافقین و داعش تکفیری و از سوی دیگر توطئه علیه جهان اسلام نمونه‌هایی از طرح‌های دشمنی امریکا بوده و همچنان نیز این دشمنی‌ها ادامه دارد.
 
فرجیان زاده با بیان اینکه شعار مرگ بر امریکا همچنان باید طنین‌انداز شود، خاطرنشان کرد: مذاکرات انجام شده فقط در موضوع هسته‌ای و با تائید مقام معظم رهبری بوده و هیچ مذاکره‌ای خارج از این چارچوب قابل قبول نیست.
 
معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه طبق فرمایش امام (ره) شاخص نظام جمهوری اسلامی متکی بودن بر اسلام ناب محمدی بوده که استمرار انقلاب نیز بر پایه این شاخص است. تصریح کرد: وحدت و یکپارچگی بین همه یک اصل بوده و شیعه و سنی و دیگر مذاهب باید حول محور ولایت‌فقیه وحدت خود را حفظ کنند.
 
وی افزود: اسلام ناب محمدی را باید از اسلام آمریکایی تفکیک کرد و اسلام آمریکایی در مقابل اسلام ناب قرار دارد و اسلام سکولار همانند دو لبه قیچی بوده که اسلام ناب را هدف قرار داده تا آن را نابود کند.
 
مسئولین نظام مردم محروم کوچه و بازار را فراموش نکنند
 
معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین کشور با تبریک فرا رسیدن سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی پرداخت و تصریح کرد: انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل (ره) رژیم طاغوتی که هزاران سال حکومت می‌کرد را در هم شکست.
 
سردار سعید فرجیان‌زاده با بیان اینکه استقرار حکومت اسلامی متکی بر اسلام و آرای برخاسته از مردم است خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی آرزوی ائمه اطهار و علما و مجاهدان در طول 14 قرن بوده که با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی شکل گرفت.
 
وی افزود: مسئولین نظام مردم را فراموش نکنید مردم کوچه و بازار و محروم پشتیبان نظام هستند. امام راحل مردم را فقط برای انتخابات نمی‌خواست. استمرار نظام اسلامی مستلزم حرکت بر پایه مکتب اسلام و تکیه به آرای مردم است.
 
فرجیان‌زاده با بیان اینکه در مقابل مستکبران و قلدران جهان باید ایستاد و از مظلومین دفاع کرد اظهار داشت: طبق مکتب امام (ره) باید از مستضعفین جامعه حمایت کرد و دفاع از محرومین اصل خدشه‌ناپذیر مکتب امام راحل است و وظیفه مسئولین است که با درس گرفتن از مکتب امام راحل از محرومین حمایت کنند چراکه محرومین در بزنگاه از نظام حمایت می‌کنند.
 
معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه امام راحل مردم را در تمام عرصه‌ها و برای پشتیبانی از نظام جمهوری اسلامی می‌خواستند، تصریح کرد: آنچه نظام را نگه می‌دارد مردم کوچه و بازار و قشر محروم جامعه است و با کمک همین مردم و بسیجیان جنگ به پیروزی رسید.
 
وی با بیان اینکه امام راحل به ما آموختند که همه مشکلات با مشارکت مردم حل و فصل می‌شود، خاطرنشان ساخت: امام راحل با همین مردم دستور تشکیل جهاد سازندگی را برای برچیده کردن محرومیت‌ها در نقاط مختلف کشور صادر کردند.
 
برخی با افراطی خواندن بسیج زمینه برای نفوذ دشمن فراهم می‌کنند
 
معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: بسیجیان بدون هیچ چشم‌داشتی در راه اعتلای نظام اسلامی گام برمی‌دارند، سزاوار نیست که افراطی نامیده شوند. آنان‌که بسیجیان را افراطی می‌نامند، دنبال‌کنندگان مذاکره با امریکا و زمینه‌ساز نفوذ دشمن به کشور هستند.
 
فرجیان‌زاده با بیان اینکه عده‌ای می‌خواهند اصول و مکتب امام راحل را تغییر دهند و درصدد کمرنگ کردن مبانی نظام هستند خاطر نشان کرد: مردم باید کسانی که چنین اهدافی را دنبال می کنند شناسایی کنند و نباید اجازه داد عده‌ای در مکتب امام راحل ایجاد تحریف کنند و به اصول اساسی خدشه وارد کنند.
 
وی با طرح این موضوع که مگر بسیجیان چه جرمی مرتکب شده‌اند که در رسانه‌ها افراطی نامیده می‌شوند اظهار داشت: آنان که بسیجیان را افراطی می نامند زمینه‌ساز نفوذ دشمن به کشور هستند زیرا دشمن به دنبال نفوذ دوباره بر کشور است.
 
اگر نسبت به مکتب امام غفلت کنیم سیلی محکمی خواهیم خورد
 
معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان اینکه موضوع فتنه 88 هدف انتخابات نبوده بلکه بهانه‌ای برای مقابله با نظام بود، خاطرنشان کرد: کسانی که در فتنه 88 در مقابل نظام جمهوری اسلامی ایستادند یا سکوت کردند شایستگی و لیاقت ورود به مجلس را ندارند.
 
فرجیان زاده افزود: بر این اساس باید نمایندگانی را برای مجلس انتخاب کرد که ضد استکبار و امریکا باشند و مجلسی در ایران شکل گیرد که باعث عصبانیت امریکا شود.
 
وی با دسته‌بندی به دو جبهه انقلاب و غیر انقلاب تصریح کرد: آنان که پایبندی 100 درصد به مکتب امام راحل دارند در جبهه انقلاب و کسانی که اصول و مکتب امام راحل را قبول ندارند در جبهه غیر انقلاب قرار می‌گیرند.
 
معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین کشور اضافه کرد: انتظار رهبر معظم انقلاب حضور حداکثری در انتخابات است و باید آحاد مردم را تشویق و ترغیب به حضور حداکثری در انتخابات کرد.
 
وی ادامه داد: کسانی که با سخنان خود باعث ناامیدی مردم می‌شوند با این کار به حضور حداکثری مردم خدشه وارد می‌کنند و مسئولین در آستانه انتخابات هوشیار باشند.
 
وی بر آگاهی مردم در انتخاب فرد اصلح در انتخابات تأکید کرد و اظهار داشت در انتخابات باید افرادی را انتخاب کرد که شایسته نظام اسلامی و در تراز انقلاب اسلامی باشند.
 
فرجیان‌زاده افزود: اولین شاخص فرد اصلح اعتقاد به اسلام به عنوان مکتب جامع و اعتقاد به ولایت مطلقه فقیه و رهبری انقلاب اسلامی باشد و همچنین امریکا را دشمن اصلی انقلاب اسلامی بداند.
 
بی‌توجهی به هشدارها و دستگیری تفنگداران آمریکایی
 
معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین کشور از بی‌توجهی پاسداران نیروی دریایی به هشدار ناو و هواپیمای آمریکایی در دستگیری تفنگداران آمریکایی را نقطه عطفی در برملا کردن اهداف آمریکایی‌ها دانست و اظهار داشت: بار دیگر نیروی دریایی سپاه با اقدام بهنگام و دقیق اقتدار نظام جمهوری اسلامی را به رخ دشمن کشیدند.
 
فرجیان‌زاده ضمن تمجید از دلاورمردی‌های نیروی دریایی سپاه پاسداران تصریح کرد: تفنگداران نیروی دریایی آمریکا با خواری و ذلت اسیر پاسداران انقلاب اسلامی شدند و  آنچه باعث شده این موفقیت کسب شود اعتقاد به حمایت الهی در مکتب امام راحل است.
 
وی در پایان افزود: علی رغم هشدارهای مکرر هواپیما و ناو آمریکایی به پاسداران که جلوتر نروند اما آن‌ها عقب‌نشینی نکردند و از تهدیدات دشمن نترسیدند و مردانه تفنگداران آمریکایی را به اسارت گرفتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار