امام جمعه بندرعباس گفت: اقتدار سپاه در صیانت از مرزهای کشور همیشه مایه اقتدار و عزت نظام بوده و اقدام اخیر در صیانت از مرزهای آبی کشور سبب تقویت اقتدار ملی و عزت و استقلال کشور شد.
کد خبر: ۱۶۳۹۷۴
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۵ 15 January 2016
 به گزارش تابناک هرمزگان، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس با اشاره به اقدام اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حفظ و حراست از مرزهای آبی کشور در خلیج فارس، اظهار داشت: این اقدام نشان داد که جمهوری اسلامی در حفاظت و صیانت از مرزهای کشور جدی است و همه دشمنان ملت ایران باید بدانند که سپاه با اتکای به مردم در برابر هر تهدیدی با اقتدار می‌ایستد و عزت و اقتدار ملی ایران را به جهانیان ثابت می‌کند.
 
وی گفت: عذرخواهی آمریکایی‌ها و تماس‌های مکرر وزیر امور خارجه آمریکا برای آزادی 10 نظامی دستگیر شده در آب‌های جزیره فارس در خلیج فارس نشان داد که آنها نیز به خوبی به قدرت و عظمت نیروهای نظامی ایران و اقتدار آنها پی برده‌اند.
 
نعیم‌آبادی افزود: همه ناوگانی که آمریکایی‎ها به خلیج فارس می‌فرستند تحت نظارت و کنترل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و واکنش به موقع فرزندان ملت در سپاه در کنترل و حراست از مرزهای کشورمان نشان داد که تیزبینی و هوشیاری سپاه در این زمینه دائمی و مقتدرانه است.
 
نماینده ولی فقیه در هرمزگان در بخش دیگری از اظهارات خود در نماز جمعه بندرعباس گفت: 26 دی ماه سالروز فرار شاه خائن از ایران است، این روز یادآور استقامت، پایداری و بیداری مردم در جای جای ایران بر سر اصول و ارزش‌های خود بود که موجب فرار شاه خائنی شد که همه قدرت‌های جهانی از جمله آمریکا از او حمایت می‌کردند.
 
نعیم آبادی یکی دیگر از مهمترین موضوعات جامعه را مسئله حفاظت از محیط زیست عنوان کرد و گفت: یک زمین بیشتر نداریم و باید مراعات آن را بکنیم، هر کسی که اقدام به آلوده کردن هوا، محیط زیست و کره زمین می‎کند، شرعا مسئول است و باید اقدام خود را جبران کند.
 
وی افزود: اگر نگاهی به آینده زمین و شرایط زندگی فرزندانمان داشته باشیم، متوجه اهمیت این موضوع می‌شویم که باید محیط زیست را پاک و سلامت به نسل آینده تحویل داد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار