محمد رضا بی نیاز گفت: درفصل زمستان به دلیل کوتاه شدن طول روز بخشی از ساعت فعالیت مدارس پس از غروب آفتاب است ودانش آموزان درمسیر بازگشت از مدرسه به دلیل نبود نور مناسب درسطح محلات با خسارتهای مالی وجانی مواجه می شوند وگاهی نیز نبود نور مناسب درسطح محلات سبب بروز ناامنی می شود.
کد خبر: ۱۶۱۱۵۳
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵ 10 January 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، محمد رضا بی نیاز عضو شورای شهر بندرعباس ورئیس کمیسیون عمران، حمل ونقل وترافیک شورای اسلامی شهر بندرعباس در نطق پیش از دستور خود در جلسه شورای شهر بندرعباس بیان کرد: طبق قانون تأمین روشنایی معابر در سطح شهر به عهده اداره برق است واین مسئله که اکنون به عنوان یکی از خواسته های اصلی مردم مطرح است نباید در کش وقوس میان شهرداری و اداره برق سبب گرفتاری مردم شود.
 
وی عنوان کرد: درفصل زمستان به دلیل کوتاه شدن طول روز بخشی از ساعت فعالیت مدارس پس از غروب آفتاب است ودانش آموزان درمسیر بازگشت از مدرسه به دلیل نبود نور مناسب درسطح محلات با خسارتهای مالی وجانی مواجه می شوند وگاهی نیز نبود نور مناسب درسطح محلات سبب بروز ناامنی می شود.
 
بی نیاز عنوان کرد: باید مسئولین درقبال مشکلات مردم پاسخگو باشند و توپ را در زمین یکدیگر نیاندازند.
 
وی عنوان کرد: گاهی اعمال برخی دستگاهها درانجام وظیفه شان برای مردم مشکل آفرین می شود و دستگاهها بجای پاسخگویی به نیازهای مردم توپ را به زمین یکدیگر می اندازند که این وضعیت شایسته نیست.
 
وی بیان داشت: یکی از دغدغه های اصلی تعرض به سهم پیاده رو درمعابر عمومی است که مسئولین شهرداری نباید اجازه دهند که به بهانه تعریض یک خیابان سهم پیاده رو مورد اجحاف قرار گیرد ومردم از این ناحیه آسیب ببینند.
 
رئیس کمیسیون عمران، حمل ونقل وترافیک شورای شهر بندرعباس یکی از مهمترین اولویتها را برای توسعه شهر را توجه به نیازهای مردم دانست وبیان کرد: درتوسعه شهری، مفهوم توسعه متوازن به درستی تبیین شده و زمانی توسعه پایدار رخ خواهد داد که همه بخشها به موازات به یکدیگر رشد کنند.
 
وی دربخش پایانی سخنان خود از مسئولین شهرداری خواست تا دراجرای هر پروژه بزرگی درشهر به موضوعات مرتبط با حمل ونقل وترافیک آن نیز توجه داشته باشند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار