محسن بنگر مدافع تیم فوتبال پرسپولیس عصر امروز در جمع کودکان سرطانی استان هرمزگان حاضر شد.
کد خبر: ۱۶۰۱۱۴
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۱ 08 January 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، محسن بنگر مدافع تیم پرسپولیس تهران که برای گذراندن تعطیلات راهی بندرعباس شده است عصر امروز با حضور در موسسه ساحل خلیج فارس(انجمن حمایت از کودکان سرطانی استان هرمزگان) از نزدیک با افراد حاضر در آن ملاقات و گفت و گو کرد.
 
بنگر در حاشیه این بازدید در گفت و گو با ایسنا افزود:همه کوشش اهالی فوتبال برای دلشاد کردن هم‌میهنان است.
 
وی با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم با کوششمان لبخند خوشنودی را بر لبان مردم عزیزمان بیاوریم، اظهار کرد: از اینکه در این موسسه حاضر شده ام بسیار خرسندم و امیدواریم این دیدارها بتواند درزمینه ی افزایش امید به زندگی در کودکان و پیشبرد فرهنگ نوع‌دوستی کارآمد باشد.
 
بنگر با اشاره به اینکه امیدوارم حس دوستی میان جامعه ورزش به ویژه فوتبال سبب گسترش کمک به کودکان مبتلا به سرطان باشد، تصریح کرد: حضور ورزشکاران در چنین موسساتی نشانه این است که مسئولیت اجتماعی در میان افراد سرشناس نیز بسیار مورد اهمیت است.
 
مدافع تیم پرسپولیس در پایان با تأکید بر اینکه از اینکه چنین موسساتی در فضای بیمارستان حال و هوای کودکی را برای کودکان مبتلا به سرطان همواره زنده نگه‌ می دارند، باید تقدیر کرد، خاطرنشان کرد: حضور ورزشکاران و افراد محبوب در ساختن روزهایی شاد برای فرزندان کوچکمان در اینچنین موسساتی موثر است و مایه بالا رفتن روحیه امید و مبارزه در مسیر درمان می‌شود.
 
در این بازدید مدیر موسسه ساحل خلیج فارس که تمرکز این موسسه خیریه را در حمایت از کودکان سرطانی استان گذاشته ، از همه هرمزگانی ها برای بازدید از مرکز نگهداری کودکان سرطانی واقع در بیمارستان کودکان شهر بندرعباس دعوت کرد و از تمامی خیرین بزرگوار درخواست کرد که کمک های مالی خود را برای بهبود این کودکان دریغ نکنند.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار