مدیر اداره بنادر و دریانوردی بندر لنگه خواستار ارتقاء کیفیت خدمات رسانی به مردم در تنها پایانه مسافری دریایی این شهر ساحلی شد.
کد خبر: ۱۵۹۱۴۶
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۲ 06 January 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، محمود صابری در حاشیه بازدید از پایانه مسافری شرکت والفجر در بندر لنگه با بیان این مطلب اظهار داشت: ساماندهی این پایانه باید به نحو مطلوبی انجام شود تا روز به روز، کیفیت خدمات رسانی به مسافران و مردم افزایش یابد.
 
وی تصریح کرد: با توجه به این که پایانه مذکور اولین مکانی است که مسافران پس از ورود به این شهر ساحلی از آن تردد می‌کنند، لازم است با ایجاد محیط مناسب و مساعد، خدمات‌دهی شایسته ای به مردم صورت گیرد.
 
صابری ضمن تأکید بر لزوم ارائه خدمات بی منت و مناسب به مسافرانی که برای سفر به کشور امارات متحده عربی، پایانه مسافری بندر لنگه را انتخاب می‌کنند، اولویت‌های مورد انتظار خود را برشمرد.
 
مدیر اداره بنادر و دریانوردی بندر لنگه در همین رابطه تاکید کرد: به طور یقین، ارتقاء کیفیت ارائه خدمات و توجه به ایمنی یک پایانه مسافری، اولویت‌هایی است که باید به طور مستمر در دستور کار دست اندرکاران قرار گیرد و تمام تلاش‌ها بر رفع نواقص و مشکلات موجود معطوف شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار